شنبه 24 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داريوش مهرجويی: مردم منتقدان اصلی آثارم هستند

مهر ـ داريوش مهرجويی گفت: مردم منتقدان اصلی آثارم هستند و "چه خوبه که برگشتی" را مردم بايد بپسندند.

داريوش مهرجويی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين که معمولا قبل از نمايش فيلم‌هايش اين آثار نقدهای مختلفی می‌شود، گفت: همزمان با اکران فيلم‌هايم چه در داخل و چه در فستيوال‌های خارجی با قضاوت های مختلفی مواجه می شوم، قضاوت هايی که به هنگام اکران فيلم و ديدن مجدد معمولا تغيير می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره انتقادهای وارده به فيلم‌ "چه خوبه که برگشتی" تازه‌ترين ساخته‌اش که در جشنواره فيلم فجر سال ۹۱ به نمايش درآمد، تصريح کرد: خوشبختانه من برای مردم فيلم می‌سازم و اين مردم هستند که هميشه از آثارم استقبال کرده‌اند. بی شک نظرات و انتقادات مردم از هر چيز برای من مهم تر است.

و اما از آنجا که فيلم "چه خوبه که برگشتی" به تازگی مجوز اکران گرفته است با علی سرتيپی مديرعامل شرکت فيلميران که مسئوليت پخش اين فيلم سينمايی "چه خوبه برگشتی" را برعهده دارد نيز گفتگويی داشته‌ايم. وی گفت: هنوز برنامه‌ريزی دقيقی برای اکران اين فيلم سينمايی انجام نشده است اما تلاش خواهيم کرد که آن را در نوبت اکران تابستانی به نمايش درآوريم.

"چه خوبه برگشتی" جديدترين ساخته داريوش مهرجويی است که در سی و يکمين جشنواره بين المللی فيلم فجر به نمايش درآمد. در اين فيلم بازيگرانی چون حامد بهداد، مهناز افشار، رضا عطاران، همايون ارشادی، رويا تيموريان و حسن پورشيرازی حضور دارند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: فرزاد دندانپزشکی که پس از سال‌ها به ايران می‌آيد تا دور از مسائل و آشفتگی زندگی‌اش به آرامش برسد. همزمان با ورود او به کشوريک شی مرموز شبه‌فضايی پديدار می‌شود و پای خانم دکتر ياسمين و سنگ‌های جادويی‌اش را به ماجرايی باز می‌کند که رفاقت ديرينه فرزاد و کامبيز را که سال‌هاست در همسايگی هم کنار دريا زندگی می‌کنند، به جدالی بيهوده می‌انجامد...


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016