شنبه 26 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت بليت سينماها در سال ۹۲ مشخص شد

قيمت بليت سينماها در سال ۹۲ مشخص و از چهارشنبه ۳۰ اسفند ماه در آخرين روز سال ۹۱، اجرا می‌شود.

مهدی عظيمی معاون فعاليت‌های سازمان سينمايی وزارت ارشاد در گفت وگويی با خبرنگار بخش سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: از چهارشنبه گذشته قيمت بليت سينماها تعيين شد که از اين چهارشنبه بليت سينماهای مدرن ۶۰۰۰ تومان، ممتاز ۵۰۰۰ تومان، درجه۱، ۴۰۰۰ هزار تومان و درجه۲، ۲۵۰۰ تومان به فروش خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پيشنهاد سينماداران افزايش ۲۰ درصدی بود که ما تا ۱۴ درصد افزايش داديم با اين تفاوت که ماليات بر ارزش افزوده نيز در دل همين قيمت آمد.

عظيمی با بيان اينکه علاقه‌مند نبوده‌اند قيمت بليت سينماها را افزايش دهند، خاطرنشان کرد: اما هزينه نگهداری سينماها و توليد فيلم اضافه شده و راهی جز اضافه کردن قيمت بليت نداشتيم و در جلسه‌ای هم که با دوستان داشتيم ما را توجيه کردند اين کار را انجام دهيم. اما همچنان اگر بخواهيم قيمت واقعی بليت سينماهای مدرن را در نظر بگيريم بايد تا بالای ۲۰ هزار تومان می‌رسانديم.

معاون فعاليت‌های سازمان سينمايی درباره چينش اکران نوروزی با بيان اينکه به تنوع موضوعی فکر شده است‌، خاطرنشان کرد: در ميان اين فيلم‌ها هم کار برای خانواده‌ها هست‌، هم جوانان،‌ کسانی که بخواهند کار کمدی ببينند‌، افرادی که نگاه روشنفکری به سينما دارند‌، کسانی که به موضوعات دينی توجه دارند‌ و همچنين تنوع ساختاری و تکنيکی با اکران اولين فيلم سه بعدی و انيميشن، در واقع اين چينش می‌تواند بسياری از سليقه‌ها را راضی کند و اميدوارم مردم با رفتن به سينما نظرشان را اعلام کنند.

عظيمی مهمترين برنامه‌اش را برای سال آينده اجرای دقيق آئين‌نامه جديد شورای صنفی نمايش اعلام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016