شنبه 7 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همايون شجريان و پورناظری‌ها با ريحانا و انريکه در يک فستيوال موسيقی

ايسنا ـ همايون شجريان با همراهی سهراب و تهمورس پورناظری روز ۲۶ ماه می( ۵ خردادماه ۹۲) در دوازدهمين جشنواره موسيقی «الموازين- ايقاعات عالم» کشور مراکش روی صحنه می‌روند.

به گزارش بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، تهمورس پورناظری با اعلام اين خبر افزود: امسال مسؤولان جشنواره، بخشی را با عنوان «جاده‌ی موسيقايی ابريشم» در تقويم خود گنجانده‌اند که دربردارنده‌ اجرای هنرمندان هشت کشوری ا‌ست که روزگاری در مسير جاده‌ ابريشم قرار داشته‌اند و مغرب و مشرق دنيای قديم را به هم پيوند می‌دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته‌ او، هدف از اين بخش جشنواره گذری فرهنگی- موسيقايی در مسير اين راه بازرگانی فرهنگی است که شجريان و پورناظری‌ها به عنوان نماينده موسيقی ايران به اين جشنواره‌ معتبر موسيقی دعوت شده‌اند و دوازدهمين دوره اين جشنواره طی ۹ روز، از ۳تا ۱۱ خردادماه به اجرا درمی‌آيد.

آهنگساز گروه «شمس» در ادامه تصريح کرد: جشنواره‌ی بين‌المللی موازين هر ساله با شرکت ستارگان نامدار جهان، استعدادهای جوان، و هنرمندان نوظهور مراکش در چند شاخه‌ جداگانه برگزار می‌شود.

به گفته پورناظری اين اجرا نخستين اجرای همايون شجريان با برادران پورناظری در قاره آفريقا است که شامل اجرای آثاری از کيخسرو پورناظری و سهراب و تهمورس پورناظری خواهد بود.

در اين اجرا تهمورس پورناظری ( تار، تنبور، بربت) سهراب پورناظری(کمانچه، تنبور) و حسين رضايی‌نيا(سازهای کوبه‌ای) همايون شجريان را در مقام خواننده همراهی خواهند کرد.

از چهره‌های سرشناس حاضر در مراسم امسال می‌توان به جورج بنسون، ريحانا، لورين، انريکه ايگلسياس، ديويد گِتا، گروه راک "Deep Purple"، گروه "جکسون فايو" و همچنين PSY( خواننده‌ی تک‌آهنگ مشهور گنگنام استايل) اشاره کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016