شنبه 14 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فروش فیلم تحریمی حوزه هنری به ۲۲۰ میلیون تومان رسید

تهران - تهیه کننده ˈبرف روی کاج هاˈ از فروش 220 میلیون تومانی این اثر سینمایی طی مدت هشت روز اکران در سینماهای تهران خبر داد.

ˈسیدجمال ساداتیانˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: فیلم ˈبرف روی کاج هاˈ شب گذشته(جمعه) در سالن های تهران 35 میلیون و 700 هزار تومان فروش داشته است.

وی گفت: این اثر سینمایی که از چهارم اردیبهشت ماه به نمایش عمومی رسیده، بدون در اختیار داشتن سالن های سینمایی حوزه هنری و اکران نشدن در سینما آزادی، در مجموع در 13 سالن سینمایی 220 میلیون تومان فروش داشته است.

تهیه کننده فیلم سینمایی ˈبرف روی کاج هاˈ تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به بی مهری های صورت گرفته نسبت به فیلم سینمایی ˈبرف روی کاج هاˈ، مردم به عنوان حامیان همیشگی آثار اجتماعی، از آن حمایت کنند.

ساداتیان توضیح داد: اگر حمایت مردم نبود تاکنون سینمای اجتماعی از بین می رفت و در این شرایط تلخ جای امیدواری است که ˈبرف روی کاج هاˈ توسط مخاطبان با استقبال روبرو شده است.

وی با اشاره به تبلیغات محدود تلویزیونی ˈبرف روی کاج هاˈ گفت: ابزار تبلیغاتی گسترده ای نداریم و تعداد تیزرهای این اثر بسیار اندک است؛ همچنین تبلیغات شهری ˈبرف روی کاج هاˈ بسیار اندک بوده و هنوز با نصب بیلبوردهای این اثر در سطح شهر موافقتی نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ساداتیان ادامه داد: برخی مدیران شعار حمایت از سینمای اجتماعی و آثار فرهنگی را می دهند اما به وقت عمل چرتکه اقتصادی می اندازند.

فیلم سینمایی ˈبرف روی کاج هاˈ از جمله فیلم های تحریمی حوزه هنری است که به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطبان در سی امین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

مهناز افشار، صابر ابر، حسین پاکدل، ویشکا آسایش و حسن معجونی از جمله بازیگران این اثر به کارگردانی پیمان معادی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016