چهارشنبه 14 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلینت ایستوود فیلم موزیکال می‌سازد

منابع خبری می‌گویند کلینت ایستوود کارگردان کهنه کار قصد دارد با به تعویق انداختن فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" که بازسازی فیلمی از دهه 30 و70 است، پروژه دیگری را در دست بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، به نظر می‌رسد یک فیلم موزیکال دیگر نقطه حرکت بعدی کلینت ایستوود باشد. گفته ها حاکی از این است که این کارگردان مشهور قصد دارد تا با اقتباسی از تئاتر موزیکال برادوی با عنوان "پسران جرسی" کار بعدی‌اش را بسازد. این فیلم با همکاری GK فیلمز و کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود . با این حال هنوز هیچ یک از این عوامل درباره مذاکره برای ساخت این فیلم سخنی به زبان نیاورده‌اند.

این نمایش موزیکال بسیار موفق داستان ظهور فارنکی ولی و شکست گروه اوست. پیشتر جان فاورو کارگردان "مرد آهنی" برای کارگردانی این فیلم در کمپانی کلمبیا پیکچرز مورد توجه قرار گرفته بود، اما گفتگوها به نتیجه‌ای نرسید. ایستوود که آخرین فیلمی که کارگردانی کرد "جی ادگار" در سال 2011 بود و پس از آن در فیلم "دردسرهای سپتامبر" به ایفای نقش پرداخت اما کارگردانی آن را برعهده نداشت، مدتهاست در تلاش است تا "ستاره‌ای متولد می‌شود" را بر پرده نقره ای ببرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفته می‌شود اسپرانزا اسپالینگ برنده جایزه گرمی انتخاب ایستوود برای بازی در این فیلم است. اما پیدا کردن بازیگر نقش مرد این فیلم به نظر می‌رسد کار دشوارتری باشد و در میان مجموعه‌ای از نام‌ها شان پن بیشتر از بقیه مورد توجه است. "ستاره‌ای متولد می‌شود" تاکنون سه بار بازسازی شده و آخرین بار باربارا استرایسند در نقش اصلی بازی کرده بود.

گفته می‌شود ایستوود اول به سراغ کارگردانی "پسران جرسی" می‌رود و بعد "ستاره‌ای متولد می‌شود" را دنبال می‌کند. موفقیت "بینوایان" نشان دهنده مورد علاقه بودن ژانر موزیکال در هالیوود است. "پسران جرسی" با موسیقی باب گویدو، شعر باب کریو و متن مارشال بریکمن و ریک الیس سال 2005 در برادوی به صحنه رفت و چهار جایزه تونی دریافت کرد. جان لوگان فیلمنامه اقتباسی این اثر را نوشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016