شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير روابط عمومی شرکت زيرساخت ارتباطات: دليل اختلال اينترنت رادر جای ديگری جويا شويد

• باز هم می گويم که اين مشکل از طرف شرکت زيرساخت نيست و ما در شبکه خودمان هيچ مشکلی نداريم شايد برخی از شرکت ها پهنای باند خود را در هنگام ارائه به يوزر نهايی کاهش داده باشند و شايد دلايل ديگری برای اين افت سرعت اينترنت در کشور وجود داشته باشد.

مديرروابط عمومی شرکت زيرساخت ارتباطات هرگونه اختلال در شبکه اينترنتی اين شرکت را رد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی خدايی سخنگوی شرکت زيرساخت درگفتگو با خبرنگار ايلنا در مورد اختلالات اخير اينترنت در کشور اظهار داشت: در بخش اينترنت و توزيع و کنترل آن يک زنجيره وجود دارد که شرکت زيرساخت تنها يکی از حلقه های آن است اين در حالی است که اختلال در اين چند وقت اخير مربوط به حوزه ما نيست و شايد دليل آن در بخش های ديگری از کشور باشد.

وی ادامه داد: ارائه پهنای باند و سرعت اينترنت در حال حاضر از سوی شرکت زيرساخت بدون هيچ مشکلی به شرکت هايی که درخواست داده‌اند، انجام می شود.

وی افزود: ما در شبکه خودمان هيچ مشکلی نداريم و مشکل‌‌های اين چند وقت اخير مربوط به جاهای ديگر است که بايد در آنجا پرس و جو کنيم.

خدايی خاطرنشان کرد: اگر اختلال مربوط به شبکه زيرساخت بود کل اينترنت کشور قطع می شد ولی ما در شبکه خود و توزيع پهنای باند و سرعت اينترنت در حال حاضر هيچ مشکلی نداريم و شما بايد بدنبال حلقه های ديگر اين زنجيره اينترنتی باشيد.

وی درپاسخ به خبرنگار ايلنا در مورد کندی سرعت اينترنت که به طور سراسری در کشور وجود دارد اظهار داشت: باز هم می گويم که اين مشکل از طرف شرکت زيرساخت نيست و ما در شبکه خودمان هيچ مشکلی نداريم شايد برخی از شرکت ها پهنای باند خود را در هنگام ارائه به يوزر نهايی کاهش داده باشند و شايد دلايل ديگری برای اين افت سرعت اينترنت در کشور وجود داشته باشد.

گفتنی است کاهش سرعت اينترنت در هفته های اخير به معضلی شديد برای کاربران اينترنت تبديل شده است اين در حالی است که مسئولان اين امر ضمن تکذيب هرگونه مشکل در ارائه سرعت اينترنت به هر نحوی سعی در آرام نشان دادن اوضاع دارند و مديران روابط عمومی شرکت ها و سازمان‌های مربوطه در هنگام مواجه با تماس خبرنگار ايلنا سعی در اظهار بی اطلاعی و پاس کاری بين همکاران خود دارند.

در حالی که قطع و وصلی های اخير و افت سرعت اينترنت کاملا مشهود و مشکل ساز شده است ولی پاسخگويی نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016