سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری کنسرت بزرگ "امید" برای همبستگی با مردم ایران: ۱۷ خرداد، ۷ ژوئن در برلین

کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران ـ در تاریخ ۷ ژوئن، روزنامه نگار ایرانی-آمریکایی و فعال صلح رکسانا صابری که در سال ۱۳۸۸ در ایران دستگیر شد و پس از اعتراضات بین المللی آزاد شد، مجری برنامه های کنسرت “امید” در ولودروم در برلین که در حمایت بین المللی از مردم ایران برگزار میشود خواهد بود. کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران از این موقعیت استقبال میکند تا بتواند آگاهی در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران را افزایش دهد و به صداهایی که در همبستگی با مردم ایران برپاخاسته اند بیفزاید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسیقیدانان ایرانی و بین المللی صدای خود تقدیم مردم ایران خواهند کرد تا به آنها بگویند که در تلاشهایشان برای حقوق بشر و آزادی تنها نیستند. در ایران، موسیقیدانان و هنرمندان، فیلمسازان، نویسندگان و روزنامه نگاران، نه تنها دائما به دلیل فعالیتهای سیاسی از کار ممنوع میشوند، بلکه مرتبا زندان و شکنجه نیز میشوند.

ستارگان جهانی آلانیس موریست، ناتاشا بدینگفیلد، دی. جی. استیو آنجلو، و جان مارتین، خوانندۀ اصلی گروه سوئدی هاوس مافیا، دو موزیسین موفق ایرانی اندی مددیان و ابی، موسیقیدان یونانی آلکیستیس پروتاپسالتی، هنری پادوانی موسس و گیتاریست اصلی گروه پلیس، آهنگساز آمریکانی شانی، خوانندۀ بین المللی لیل کولت، خوانندۀ جدید بلوز استیون دیل پتیت، موسیقیدان چندفرهنگی ولی حجازی، و یانی، پیانیست، تهیه کننده و آهنگساز یونانی، همگی در کنسرت “امید” برای همبستگی با مردم ایران برنامه اجرا خواهند کرد.

موزیسین افسانه ای آمریکایی استیوی واندر نیز از طریق اهداء ترانۀ خویش “عشق من” به این برنامه حمایت خویش از مردم ایران را نمایش می‌دهد. تهیه کنندۀ سرشناس موسیقی هومبرتو گاتیکا قسمت پایانی برنامۀ کنسرت را تولید خواهد کرد که در آن کلیۀ هنرمندان صداهای خویش را برای اجرای ترانۀ استیوی واندر برای وحدت، هماهنگی و صلح اضافه خواهند کرد.

هدف کنسرت “امید” این است که حمایت بین المللی برای ملت ایران را نمایش دهد و همچنین صدای آنان را بر روی صحنۀ بین المللی تقویت نماید. این هنرمندان و این کنسرت هیچگونه جهت گیری سیاسی و یا دسته بندی سیاسی ندارند و تنها مستقلا از حقوق بشر، دموکراسی، و همزیستی مسالمت آمیزی جهانی دفاع میکنند. کلیۀ عواید فروش بلیطهای این برنامه به سازمان غیر انتفاعی “بنیاد کودکان ایران” برای ارائۀ خدمات پزشکی به بچه های ایران و به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران اهداء خواهد شد.

بلیطهای کنسرت “امید” که در تاریخ ۷ ژوئن در ساعت ۸ شب برگزار خواهد شد از طریق رزرواسیون با تلفن +۴۹(۰)۳۰-۴۴۳۰-۴۴۳۰ و یا از طریق آنلاین در دسترس می باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016