شنبه 8 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ریزگردها موج جدید سرطان ایجاد خواهد کرد

عضو هیات‌رییسه فراکسیون محیط‌زیست مجلس با اشاره به کاهش بودجه گردوغبار، درباره موج جدید سرطان ناشی از ریزگردها هشدار داد.

به گزارش روزنامه بهار، کمال‌الدین پیرموذن، درباره کاهش میزان بودجه مقابله با گردوغبار در سال‌جاری، اظهار داشت: امسال 55‌میلیارد تومان به منظور مقابله با حل این بحران در نظر گرفته شد که البته این میزان نسبت به سال‌های گذشته کمتر است بنابراین با توجه به این‌که موضوع ریزگردها به معضلی فراگیر در بسیاری از استان‌های کشور تبدیل شده و سلامت مردم را به خطر انداخته است، مسئولان باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان این‌که اقداماتی که در راستای حل این معضل زیست‌محیطی صورت گرفته کافی نیست، تصریح کرد: متاسفانه برنامه مدونی از سوی سازمان‌های مسئول و مدیران مربوطه ارائه نشده است. هرچند در سال‌جاری برای این موضوع اعتباری در نظر گرفته شد اما تنها اختصاص بودجه کافی نیست و باید برنامه و هدف مشخصی را داشت.

عضو هیات‌رییسه فراکسیون محیط‌زیست مجلس ادامه داد: با توجه به این‌که امسال 55‌میلیارد تومان برای موضوع گردوغبار در نظر گرفته شده است بنابراین دولت هرچه سریع‌تر باید بودجه را منعکس کند و این اعتبار تخصیص یابد. پیرموذن با اشاره به خطرات ریزگردها و تهدید سلامت مردم، گفت: متاسفانه موج جدید سرطان‌های ناشی از ریزگردها در راه است و سلامت مردم با وجود این معضل به خطر افتاده است. بنابراین باید اعتبار مورد نیاز هرچه سریع‌تر در اختیار سازمان محیط‌زیست قرار گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016