شنبه 26 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
28 مهر» امسال صادرات خاويار انجام نمی‌شود، فارس
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بفرماييد خاويار چينی!

روزنامه قانون ـ چهره امروز با افتخار تقديم می شود به خاوياری از نوع چينی‌اش که به گفته مديرعامل اتحاديه سراسری شرکت‌های تعاونی تکثير و پرورش ميگو و ماهی در راه بازار است و به زودی می رسد.

ارسلان قاسمی گفته است توليد خاويار از ۳۰۰ تن در سال به ۳ تن رسيده است و گفته چين در اين ميان به شدت در حال افزايش حجم خاويار توليدی‌اش است و اتفاقا برای تحقق اين برنامه از کارشناسان ايرانی استفاده می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما وقتی اين موضوع را فهميديم ، به خودمان و هوشمان و درکمان و فهممان احسنت فرستاديم و از شما و ساير اهالی نيز می‌خواهيم که همين کا را انجام دهيد چرا که نبايد به اين آسانی از کنار اين همه اتفاق ريز و درشت گذشت.

مثلا فرش ايرانی را الان افغان‌ها به بازار جهان می‌دهند و زعفران را نيز چينی‌ها و افغانی‌ها برای رساندنش به بازار جهانی متحمل زحمت می‌شوند و پسته‌مان را آمريکايی‌ها در بازارهای جهانی گرفته‌اند و مانده بود خاويار که باز اين چينی‌ها وارد عمل شدند.

واقعا اگر شما بشنويد فردی وجود دارد که همه کارهايش را ديگران و خودخواسته انجام می‌دهند به چه نتيجه‌ای می‌رسيد؟ نمی‌گوييد عجب اربابی است. احسنت به اين خلاقيت. ما هم نبايد از اين اتفاقات ناراحت باشيم. ما اربابانی هستيم که رعايايمان کارهايمان را انجام می‌دهند. فقط مشکل اين است که حق مالکيت ما را روی اين محصولات نمی‌پردازند. مثلا به جای آنکه از درآمدشان از محل فروش زعفران تقلبی و فرش و خاويار چيزی به ما بدهند سعی می‌کنند همان مانده سهم ما را هم بگيرند. دنيای عجيبی است ديگر.چه بگوييم که نا گفتنمان بهتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016