سه شنبه 21 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن اعضای يک گروه موسیقی راک ایرانی در نیویورک

راديو زمانه ـ دو نفر از اعضای گروه موسيقی “سگ‌های زرد”، همراه با يک ايرانی ديگر که گفته می شود دوست آنها بوده است، در خانه خود در بروکلين نيويورک کشته شدند.

آرش فرازمند، سروش فرازمند و علی اسکندريان، توسط فردی به نام علی اکبر رفيعی کشته شده اند که گفته می‌شود پيشتر در يک گروه موسيقی راک به نام «فری کيز» فعاليت داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی‌اکبر، که نام خانوادگی او توسط پلیس نیویورک فاش نشده، پاسی پس از نیمه شب یازدهم نوامبر به محل اقامت “سگ‌های زرد” در محله ویلیامزبرگ شرقی حمله می‌کند. او که مسلح به یک تفنگ کالیبر ۳۰۸ بود، طبقه به طبقه منزل را جست‌وجو کرده و به سمت همه ساکنان محل اقامت سگ‌های زرد شلیک می‌کند؛ سه نفر، را با شلیک گلوله به سر و صورت کشته و نفر چهارم هم از ناحیه دست با شلیک دو گلوله زخمی می‌کند. علی‌اکبر سپس به پشت بام رفته و با شلیک یک گلوله به گلوی خود و سمت مغز، جان خود را نیز می‌گیرد.
علی‌اکبر رفيعی، نيمه شب دوشنبه به وقت محلی نيويورک، به محل اقامت اعضای گروه موسيقی “سگ‌های زرد” در محله ويليامزبرگ شرقی حمله می‌کند. به گفته پليس، با يک مسلسل کاليبر ۳۰۸ به قربانيان شليک شده است. قاتل با شليک گلوله به سر و صورت برادران فرازمند و علی اسکندريان آنها را کشته و نفر چهارم را هم با شليک دو گلوله از ناحيه دست زخمی کرده است. جسد علی‌اکبر رفيعی در پشت بام اين ساختمان پيدا شده است. به گفته مقامات پليس، او با شليک گلوله به سرش خودکشی کرده است.

به گفته مقامات پليس محلی، دعوا به خاطر اختلاف مالی در يکی از اين دو گروه راک، فری کيز يا يلو داگز بوده است.»

“سگ‌های زرد” از گروه‌های مطرح موسيقی راک زيرزمينی در تهران بود و با فيلم «کسی از گربه‌های ايرانی خبر ندارد» ساخته بهمن قبادی به شهرت رسيد. اين گروه از سال ۲۰۰۶ در آمريکا، در محله بروکلين نيويورک به کار هنری خود ادامه داد و در اين مدت، موسيقی آن‌ها توجه منتقدان محلی نيويورک را به خود جلب کرده بود.”سگ‌های زرد” همچنين در جشنواره های مستقل موسيقی برنامه اجرا می‌کردند و شبکه خبری سی‌ان‌ان هم در مورد آن‌ها و موسيقی زيرزمينی ايران گزارشی تهيه کرده بود.
“سگ‌های زرد” از گروه‌های مطرح موسیقی راک زیرزمینی در تهران بودند که در سال ۲۰۰۶ به عنوان پناه‌جو به آمریکا آمدند و در محله بروکلین نیویورک به کار هنری خود ادامه دادند. موسیقی آن‌ها توجه منتقدان محلی نیویورک را به خود جلب کرده بود، در فستیوال‌های موسیقی مستقل برنامه اجرا می‌کردند و شبکه خبری سی‌ان‌ان هم در مورد آن‌ها و موسیقی زیرزمینی ایران گزارشی تهیه کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016