سه شنبه 21 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نانوايی ها در سراوان خلوت شد

زاهدان - ايرنا - معاون سياسی فرمانداری سراوان با تاييد بر کمبود برخی مايحتاج عمومی به ويژه بنزين و نان طی يکی دو روز گذشته در اين شهرستان گفت: با پيگيری و اقدامات انجام شده اين مشکل به حداقل رسيده است و صف های طويل ديگر وجود ندارد.

حميدرضا وکيلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان همزمان با تغيير ساعت کار نانواييها اقدام به کاهش سهميه آرد در شهرستان سراوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: همزمانی اين دو موضوع با يکديگر باعث بروز مشکلاتی برای مردم و حتی سوءاستفاده چند نانوای متخلف در سراوان شد لذا همين تخلفات مشکل کمبود نان را در سطح شهرستان تشديد کرد.

معاون فرماندار سراوان افزود: چند نانوای متخلف در شهرهای ˈسراوان و جالقˈ اقدام به فروش آزاد سهميه آرد و گازوييل کردند که شناسايی و مطابق قانون متناسب با تخلف صورت گرفته جريمه نقدی شدند.

وی ادامه داد: از صبح روز دوشنبه کارگروهی متشکل از دستگاههای ذيربط با حضور ميدانی در سطح شهر از نزديک نسبت به نظارت و هدايت موضوع فعال شدند و از مرکز استان نيز مسوولان ذيربط از جمله معاون مديرکل اداره غله سيستان و بلوچستان حضور داشتند.

وکيلی گفت: از ظهر ديروز مشکل کمبود نان در سراوان به حداقل رسيد بطوری که با اطمينان اعلام می کنم هم اينک مشکل کمبود نان و صفهای طويل وجود ندارد لذا از خبرنگاران درخواست داريم در تماس تلفنی با منزل شهروندان صحت موضوع را جويا شوند.

وی اظهار داشت: ساعات کار نانواييهای سراوان به روال سابق برگشت و همچنين سهميه آرد شهرستان افزايش يافته است.

او در مورد کمبود بنزين در سراوان نيز گفت: در اين ارتباط مشکل خاصی وجود ندارد اما از آنجا که سراوان شهری مرزی است و قاچاقچيان سوخت در سطح منطقه فعال هستند به روال معمول جايگاههای عرضه سوخت مشتريان زيادی دارند.

معاون فرماندار سراوان افزود: با اين وجود بيشتر از ۱۰ خودرو مقابل جايگاههای عرضه سوخت سراوان در انتظار نيستند.

سراوان در فاصله ۴۰۰ کيلومتری جنوب شرق زاهدان واقع است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016