شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

“اردوگاه اشعه ایکس” با بازی پیمان معادی در جشنواره ساندنس

راديو زمانه ـ فیلم “اردوگاه اشعه ایکس” ساخته پیتر ساتلر با بازی پیمان معادی و کریستین استوارت به بخش رقابتی سی‌امین دوره جشنواره فیلم ساندنس، جشنواره ویژه سینمای مستقل، راه یافت.


عکس توئیتری از پیمان معادی، کریستین استوارت و لین گریسون، بازیگر سینما، به‌هنگام فیلمبرداری “اردوگاه اشعه ایکس”

“اردوگاه اشعه ایکس” در تابستان گذشته در لس آنجلس فیلمبرداری شد و موضوع آن به اردوگاه گونتانامو مربوط می‌شود و داستانی عاشقانه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این فیلم ستاره سینما، کریستین استوارت در نقش دختر جوانی از یک شهر کوچک ظاهر شده است که برای امرار معاش به ارتش می‌پیوندد و امیدوار است به عراق اعزام شود اما او را برای نگهبانی به زندان گوانتانامو می‌فرستند. در آن‌جا او به مرور با زندانی‌ای به نام علی دوست می‌شود که هشت سال زندان را در گوانتانامو پشت سر گذاشته است. پیمان معادی در نقش این زندانی ایفای نقش می‌کند.

کریستین استوارت ۲۳ ساله به‌خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی چون “اتاق پناهگاه”، “زاتورا”، “به خانواده ریلی خوش آمدید”، “در سرزمین زنان”، “طبیعت وحشی” و سریال “گرگ و میش” معروف است.

پیمان معادی با بازی در فیلم برنده اسکار “جدایی نادر از سیمین”، ساخته اصغر فرهادی درخشید و جایزه خرس نقره‌ای جشنواره برلین را از آن خود کرد.

وی که زاده نیویورک است در فیلم دیگری از اصغر فرهادی به نام “درباره الی” نیز بازی کرده و خود فیلمنامه‌نویس و کارگردان است.

آخرین فیلم او “برف روی کاج‌ها” سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را به‌دست آورد و لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو را نصیب مهناز افشار کرد.

معادی قرار است در فیلم دیگری به نام “آخرین شوالیه‌ها” ساخته کازواکی کریا نیز بازی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016