دوشنبه 14 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

برف و باران ۱۲ استان کشور را فرا می‌گيرد، تهران همچنان زير صفر می‌ماند

مدير پيش‌بينی و هشدار سريع سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف و باران در حداقل ۱۲ استان کشور هشدار داد.

مهندس احمد وظيفه روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: سامانه بارشی که از جنوب غرب وارد کشور شده است سبب بارش برف و باران در حداقل ۱۲ استان کشور از بعدازظهر دوشنبه می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بر اين اساس در روز دوشنبه بارش برف و اختلال در تردد در استانهای لرستان، نيمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختياری، کهگيلويه و بويراحمد، فارس و شمال کرمان و بارش باران در استانهای بوشهر، جنوب فارس و جنوب کرمان پيش‌بينی می‌شود که می‌تواند سيلابی شدن رودخانه‌ها و مسيل‌ها و آب گرفتگی معابر را در پی داشته باشد.

مدير پيش‌بينی و هشدار سريع سازمان هواشناسی کشور تصريح کرد: همچنين در روز سه‌شنبه نيز بارش باران در استانهای هرمزگان، جنوب کرمان و بارش برف و باران در شمال و جنوب سيستان و بلوچستان سبب اختلال در تردد و سيلابی شدن رودخانه‌ها و مسيل‌ها خواهد شد و اين سامانه در روز چهارشنبه نيز سبب بارش باران و سيلابی شدن رودخانه‌ها و مسيل‌ها در جنوب سيستان و بلوچستان و غرب هرمزگان، همچنين بارش برف و اختلال در تردد در استانهای چهال محال و بختياری،‌ کهگيلويه و بويراحمد، غرب فارس، لرستان، غرب اصفهان، مرکزی و همدان می‌شود.

وی به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ايسنا گفت: بر اين اساس در روز سه‌شنبه آسمان پايتخت نيمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات با بارش برف پيش‌بينی شده است که حداقل و حداکثر دما در اين روز بدون تغيير نسبت به دوشنبه به ۷- و ۲- می‌رسد. همچنين در روز چهارشنبه نيز آسمان پايتخت نيمه‌ابری در ارتفاعات بارش پراکنده بتدريج کاهش ابر در پاره‌ای نقاط وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دمای تهران در اين روز ۷- و صفر خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016