یکشنبه 13 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

سردترين روزهای ۹۲ فرا رسيد

با گرم شدن چند روزه هوا، کم کم باورمان شده بود که زمستان امسال نيز زودتر از انتظار رفت، اما کاهش يکباره دمای هوا، اميدها را برای بارش دوباره برف و باران زنده کرد.

مديرکل پيش‌بينی و هشدار سازمان هواشناسی در اين باره با بيان اينکه تا سه روز آينده هوای سرد در بيشتر مناطق کشور به ويژه مناطق شمالی پايدار و ماندگار خواهد بود گفت: تهران هم امشب سردترين شب زمستانی را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته احد وظيفه، اين هفته سرما در بيشتر استان‌های کشور حاکم است و در بيشتر استان‌ها شاهد بارندگی برف و باران هستيم.

در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، سواحل شمالی، دامنه‌های البرز، ارتفاعات تهران، سمنان، زنجان، قزوين و البرز امروز يکشنبه برف و باران می‌بارد.

وظيفه با بيان اينکه در سواحل کشور بيشتر باران می‌بارد گفت: در مناطق جنوب شرق کشور از جمله هرمزگان، سيستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی باران به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود. بيشترين بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ می‌دهد.

او در مورد سردشدن هوای استان‌های کشور پيش‌بينی کرد که استان‌های شمال غرب کشور نسبت به ساير استان‌ها سرمای کمتری خواهند داشت.

مديرکل پيش‌بينی و هشدار سازمان هواشناسی با بيان اينکه دمای هوای پايتخت به سردترين نقطه در سال جاری رسيده است گفت: پيش‌بينی می‌شود امشب دمای هوا به ۷ درجه سانتی‌گراد زير صفر برسد.همچنين شرايط کيفی هوای تهران به دليل کاهش غلظت آلاينده‌ها در شرايط سالم قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016