یکشنبه 10 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

افزايش حدود ۱۰ درصدی تصادفات با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی

سمنان - ايرنا - رييس پليس راهنمايی و رانندگی ناجا از افزايش حدود ۱۰ درصدی تصادفات در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در کشور در دو روز گذشته خبر داد.

سردار «اسکندر مومنی» روز يکشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: برای کاهش اين تصادفات در دور دوم سفرهای نوروزی، رانندگان بايد قوانين را به دقت رعايت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه از رانندگی هموطنان در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی گلايه داريم، ادامه داد: از هموطنان می خواهيم در رانندگی احتياط لازم را داشته باشند تا افزايش تصادفات در دور روز اخير جبران شود.

سردار مومنی از ابلاغ دستور به پليس راهنمايی و رانندگی کشور برای کنترل تردد و کاهش حوادث خبر داد و افزود: ماموران پليس دستور دارند با تخلفات حادثه ساز سرعت غيرمجاز و سبقت غيرمجاز برخورد و خودروها را در صورت ارتکاب دو تخلف همزمان، ۷۲ ساعت توقيف کنند.

وی با اشاره به سه محور پرتصادف کشور خاطرنشان کرد: در محورهای اصفهان به شيراز، رشت به لاهيجان و همچنين در استان سمنان محور شاهرود به سبزوار بيشترين تصادفات کشور رخ داده است.

سردار مومنی گفت: محورهای مواصلاتی کشور، امروز(يکشنبه) همچنان پر تردد هستند اما ترافيک نسبت به روز گذشته(شنبه) کمی آرام تر شده است.

وی با اشاره به ورود يک جبهه هوای سرد از غرب کشور و احتمال بارش ها در ارتفاعات افزود: رانندگانی که در محورهای نقاط مرتفع کشور تردد می کنند بايد توجه لازم را به کاهش سرعت و افزايش فاصله طولی با خودروی جلوی خود داشته باشند.

رييس پليس راهنمايی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: در دور اول سفرهای نوروزی در کشور، تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته که اين اتفاق نشان از توجه رانندگان دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016