شنبه 31 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

اعتراض ايرانی‌ها به نبود نظارت بر تورهای گردشگری جام جهانی

بلو هوريزونته - برزيل - ايرنا - نبود نظارت بر تورهای گردشگری جام جهانی و خدمات ضعيف و همچنين دريافت مبلغ کلان بدون سرويس دهی مناسب اعتراض ايرانی هايی را که با تورهای گردشگری از داخل کشور به برزيل آمده اند، برانگيخته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايرنا به برزيل ، آرش يکی از ايرانی هايی که با تورهای گردشگری به برزيل آمده است، در شهر هوريزونته به خبرنگار ايرنا گفت: من در حالی با پرداخت ۳۵ ميليون تومان به برزيل آمده ام که يکی ديگر از ايرانی ها عنوان کرده است با ۲۵ ميليون تومان به اين شهر آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: متاسفانه تور گردشگری ما برخی خدماتی را که قرار بود ارايه کند از جمله حرکت با هواپيما به شهرهای محل برگزاری مسابقه را نيز ارايه نمی کند و ما را با اتوبوس جابه جا کرده است.

اين فرد عنوان کرد که نمی داند اعتراضش را به کجا بيان کند.

در همين حال مصطفی ديگر ايرانی نيز اعلام کرد که تور گردشگری وی بالای ۴۰ ميليون تومان دريافت کرده است و سرويس خاصی ارايه نمی کند.

وی افزود:متاسفانه نوع هتل هايی که قرار بود اين تور به ما ارايه کند با هتلی که درداخل آن هستيم متفاوت است.

به گفته وی، در ايران نظارت لازم بر تورها صورت نمی گيرد و هر توری هر چقدر بتواند از مسافران پول دريافت می کند.

اين شهروند ايرانی افزود: حتی اتوبوسی که قرار بود از محل هتل ما را به ورزشگاه ببرد، نيامده است و مجبور هستيم که خودمان با تاکسی به ورزشگاه برويم.

پيش از اين نيز ايرانی ها از نحوه سرويس دهی تورهای گردشگری انتقاد کردند و گفتند که ضعف در نظارت بر اين تورها باعث شده است که خدمت متفاوتی ارايه شود .

حميدرضا آصفی عضو ستاد حمايت از تيم ملی نيز اعلام کرد که ايرانی ها شکايت های زيادی از تورهای گردشگری کرده اند و متولی خاصی برای رسيدگی به اين وضعيت نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016