چهارشنبه 22 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد علی حسينی: نمی توانم به رکورد حسين رضازاده فکر کنم، فارس

خبرگزاری فارس: رکورددار دسته فوق سنگين جام باشگاه‌های آسيا گفت: نمی توانم به رکورد حسين رضازاده فکر کنم چرا که رسيدن به آن خيلی سخت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سعيد علی حسينی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس‌،‌ در مورد جام باشگاه های آسيا اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. خوشحالم جواب زحماتی که در سه ماه اخير کشيده ام را در کره جنوبی گرفتم و همچنين توانستم رکورد جوانان آسيا و جهان را جابجا کنم.
وی در مورد رکوردزنی در سطح بزرگسالان تصريح کرد: رسيدن به رکورد ۲۱۳ کيلو در يک ضرب و ۲۶۳ در دوضرب کار بسيار سختی است. فکر نمی‌کنم بتوانم به اين رکورد برسم؛‌ اما با کمک رضازاده تلاش می کنم به آن نزديک شوم.
وزنه بردار ۲۰ ساله اردبيلی که آذر ماه نيز در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسيا شرکت می کند خاطر نشان ساخت: در اين رقابت ها نيز سعی می کنم رکورد خودم را بشکنم و افتخاری ديگر برای تيم ملی کسب کنم.
سعيد علی حسينی در مورد وضعيت دسته فوق سنگين ايران تاکيد کرد: ايران جايگاه خوبی در اين دسته دارد. رشيد شريفی و چند وزنه بردار خوب ديگر در اين وزن داريم. بعد از محروميت ۲ ساله وزنه برداران ايران، سرمايه گذاری خوبی در رده سنی جوانان صورت گرفت. ما در دسته فوق سنگين قهرمانی جهان و المپيک را کسب کرده ايم به همين دليل می توانيم باز هم اين روند را ادامه دهيم.





















Copyright: gooya.com 2016