چهارشنبه 22 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال يکشنبه آينده راهی امارات می‌‏شود، سرپرست تيم ملی: در مورد نيکبخت دايی نظر می‌‏دهد، ايلنا

- منتظر رای کميته انضباطی هستيم
- برای کارشکنی‌‏های احتمالی اماراتی‌‏ها آماده‌‏ايم


تهران- خبرگزاری کار ايران
سرپرست تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: اين وظيفه من بود که گزارشهای مربوط به عدم حضور نيکبخت به همراه تيم ملی در سفر به قطر را به کميته انضباطی فدراسيون فوتبال گزارش دهم.
احمد ابراهيمی در گفت و گو با ايلنا افزود: من از تصميم کميته انضباطی آگاهی ندارم به همين دليل منتظر هستم تا ببينيم آقای شريفی و همکاران‌‏شان در کميته انضباطی پس از شنيدن اظهارات نيکبخت واحدی چه تصميمی می‌‏گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: اينکه نيکبخت واحدی مجددا به تيم ملی دعوت می‌‏شود يا نه بستگی به نظر علی دايی دارد. او به عنوان مسوول فنی تيم ملی در اين ارتباط تصميم گيرنده خواهد بود. در اين بين منتظر هستيم رای کميته انضباطی را نيز در اين ارتباط مطلع شويم.
سرپرست تيم ملی کشورمان با اشاره به حضور لژيونرهای دعوت شده به اردوی تيم ملی برای مسابقه برابر امارات گفت: آقای دايی هنوز ليست دعوت از بازيکنان لژيونرهای دعوت شده به اردوی تيم ملی را به فدراسيون فوتبال تحويل نداده است و ما منتظر هستيم تا او اسامی را به ما بدهد تا با مکاتبات لازم زمينه حضور آنها را در اردوی تيم ملی فراهم کنيم.
ابراهيمی در ارتباط با وضعيت اسپانسر تيم ملی می‌‏گويد: کميته بازار يابی فدراسيون فوتبال تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام می‌‏دهد و فکر می‌‏کنم طی روزهای آينده اين مساله نيز برطرف شود.
سرپرست تيم ملی در خصوص بحث آرم تبليغاتی بر روی پيراهن‌‏های بازيکنان تيم ملی در ديدار دوستانه برابر قطر که اين روزها حرف و حديثهای زيادی در اين ارتباط در محافل ورزشی برپا شده است گفت: از نظر فيفا حک شدن آرم تبليغاتی در بازيهای دوستانه ملی هيچ ايرادی ندارد. اما در بازيهايی رسما به هيچ وجه نمی‌‏توان از آرم تبليغاتی استفاده کرد ضمن اين که در فدراسيون آقای دادکان نيز اين مساله در بازيهای دوستانه وجود داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه روز گذشته با حضور مسوولان سازمان تربيت بدنی و فدراسيون فوتبال هتل محل کمپ تيم های ملی افتتاح شد و از اردوهای بعدی ملی پوشان به جای هتل المپيک در هتل کمپ اسکان خواهند يافت. اين مساله بابت صرفه جويی هزينه نيز برای فدراسيون فوتبال بسيار مفيد خواهد بود.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش مسوولان فدراسيون فوتبال تاکنون تمامی امکاناتی که کادر فنی تيم ملی نياز داشتند برای ملی‌‏پوشان مهيا شده است تا علی دايی و همکارانش با دغدغه کمتری فقط به مسايل فنی فکر کنند.
ابراهيمی در خصوص مسابقه تيم ملی برابر قطر گفت: متاسفانه داوری اين مسابقه خيلی ضعيف بود و با وجود بازی خشن و فيزيکی تيم حريف هيچ واکنشی نسبت به خطاهای بازيکنان حريف نشان نداد. با اين حال در نهايت توانستيم يک بر صفر پيروز ميدان شويم.
وی افزود: تيم ملی روز يکشنبه آينده ساعت ۵۰/۱۰ به امارات خواهد رفت تا آماده مسابقه برابر اين تيم شود. خوشبختانه تمامی تدابير برای مقابله با کارشکنی‌‏های احتمالی اماراتی‌‏ها انجام شده است تا ملی‌‏پوشان با کمترين مشکل آماده رويارويی با اين تيم شوند.





















Copyright: gooya.com 2016