سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: شرايط تيم ملی ايده‌آل است، ما هم به پيروزی نياز داريم، ايسنا

مهدی مهدوی‌کيا گفت: شرايط تيم ملی ايده‌آل است و برای کسب دومين پيروزی به ديدار امارات می‌رويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بازيکن تيم ملی فوتبال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در دوبی با بيان اينکه بازی سختی در برابر امارات پيش رو داريم، گفت: بازی فردا آخرين شانس امارات برای صعود است و مهم‌تر از آن اينکه آن‌ها در بازی فردا ميزبان هستند و سعی دارند از تمام موقعيت‌هايشان استفاده کنند. از طرف ديگر ما هم می‌خواهيم سومين‌ بازی‌مان را با پيروزی به پايان ببريم چرا که با توجه به اينکه تيم‌های عربستان، کره‌شمالی، کره‌جنوبی و ايران در جمع امتيازات شرايط مساوی دارند به پيروزی در اين ديدار نياز داريم.

مهدوی‌کيا در مورد تغييرات در ترکيب تيم ملی و حضور چند بازيکن جديد و جوان گفت: همه‌ی بازيکنان در شرايط خوبی قرار دارند، حضور در تمرينات و بازی تدارکاتی مقابل قطر شرايط بازيکنان را ايده‌آل کرده است و من فکر می‌کنم فردا بازی خيلی خوبی را شاهد باشيم.

بازيکن ايرانی تيم اينتراخت فرانکفورت در مورد وضعيت خودش و اين تيم گفت: تيم ما نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده است و با توجه به نتايجی که به دست آورده تا حدودی خود را ازا نتهای جدول جدا کرده است. اما خودم وضعيت خوبی نداشته و در دو سه هفته اخير زياد نتوانستم در ترکيب تيم حضور داشته باشم ولی خيلی اميدوارم که شرايطم بهتر شود و بتوانم در ترکيب جايی داشته باشم.

مهدوی‌کيا در پايان گفت: من هيچ مصدوميتی نداشتم و فقط با نظر مربی در ترکيب قرار نگرفتم تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بتوانم نظر سرمربی تيم را جلب کنم و در ترکيب ثابت تيم قرار بگيريم.





















Copyright: gooya.com 2016