سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين تمرين تيم ملی فوتبال پيش از ديدار با امارات برگزار شد، ايسنا

* هاشمی، حجازی، قنبری و استيلی تماشاگران تمرين امروز

آخرين تمرين تيم ملی فوتبال ايران پيش از ديدار با امارات متحده عربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از دبی، تيم ملی فوتبال ايران ساعت ۱۸ و ۴۰ دقيقه به وقت امارات آخرين تمرين خود را برای رويارويی با امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی برگزار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين تمرين که بازيکنان زير نظر مستقيم علی دايی به مرور تاکتيک‌ها پرداختند، کريم باقری نقش اصلی در مديريت تمرين‌ها داشت.

بازيکنان تيم ملی در ابتدا پس از دويدن دور زمين و گرم کردن بدن‌ها، در يک نيمه از زمين به بازی هندبال مشغول شدند، سپس بازيکنان با تقسيم شدن به دو گروه فوتبال تحت فشار را بازی کردند که کريم باقری و خطيبی در اين ديدار گلزنی کردند.

حضور کم نمايندگان رسانه‌های گروهی و خبرنگاران ايرانی در تمرينات امروز قابل توجه بود، به گونه‌ای که تنها دو خبرنگار ايرانی تمرينات امروز تيم ملی را پوشش می‌دادند.

کيومرث هاشمی، مهدی نبی، ناصر حجازی، کريم قنبری مربی ايرانی النصر و حميد استيلی از تماشاگران ويژه تمرين عصر سه‌شنبه‌ی تيم ملی ايران بودند.

مهدی کريميان تنها بازيکنی بود که به طور جداگانه با فيزيوتراپ تيم ملی تمرين کرد.

به گفته مربيان تيم ملی، فردا و پيش از ديدار با امارات، ترکيب ۱۸ نفره تيم ملی ايران معرفی می‌شود.

همچنين بنا بر توافقات انجام شده و رايزنی مسئولان فدراسيون فوتبال و سفارت ايران در امارات، از فردا ۶۰۰ بليت در ورزشگاه ايرانيان بين تماشاگران ايرانی تقسيم خواهد شد. ۴۰۰ بليت ديگر نيز برای نهادها و موسسات ايرانی امارات اختصاص يافته است.





















Copyright: gooya.com 2016