سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شجاعی: هشيار و آماده‌ايم، ايسنا

بازيکن ايرانی تيم فوتبال اوساسونای اسپانيا تاکيد کرد که بازی برابر امارات دشوار است اما در نهايت سه امتياز برای ايران خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مسعود شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در دبی، افزود: بازی سختی خواهيم داشت و اين ديدار از بازی دور رفت حساس‌تر و دشوارتر خواهد بود اما تيم ايران هشيار و آماده است.

وی خاطرنشان کرد: تيم ايران در شرايط بسيار خوبی قرار دارد، بچه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و نااميد نيستند، به فکر کسب سه امتياز هستيم و مطمئنا با پشتکار بازيکنان و هشياری مربيان به اين سه امتياز خواهيم رسيد.

بازيکن ميانی تيم ملی اظهار کرد: با توجه به شرايط کنونی تيم ملی و فضای حاکم بر تمرينات تيم قطعا کسب سه امتياز دور از دسترس نيست. امارات بازيکنانی خوبی دارد اما بازيکنان ايران در شرايط بهتری هستند و می‌توانيم برنده نهايی اين ديدار باشيم.

شجاعی در مورد وضعيتش در تيم اساسونا نيز به خبرنگار ايسنا،‌ گفت: در لاليگا شرايط خوبی دارم، دو هفته است که در ترکيب تيم به ميدان می‌روم اما شرايط تيم در جدول رده‌بندی مناسب نيست، اميدواريم که بتوانيم جبران کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016