سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض اماراتی ها به غيبت دايی در نشست خبری، شکايت از ايران به فيفا، مهر

غيبت علی دايی سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری امروز باعث اعتراض خبرنگاران اماراتی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در حاليکه طبق قوانين فدراسيون جهانی فوتبال (فيفا) سرمربيان دو تيم به همراه يکی از بازيکنان اصلی اين تيم در بازی فردا، بايد در نشست خبری پيش از مسابقه شرکت کنند، عصر امروز علی دايی از حضور در اين نشست خودداری کرد و از افاضلی و هاشميان خواست تا در اين نشست حضور پيدا کند که اين موضوع باعث اعتراض گروه های خبری امارات شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين راستا پيش از آنکه هومن افاضلی پشت تريبون قرار بگيرد، اسماعيل راشد مدير تيم های ملی امارات به افاضلی گفت: "همه منتظر علی دايی هستند و می خواهند صحبت های وی را بشنوند و از شما می خواهيم پشت ميکروفن قرار نگيريد زيرا شما سرمربی ايران نيستيد" و به همين دليل از وی خواست در جايگاه مربی ايران قرار نگيرد.

اين درحالی بود که هومن افاضلی به وی اعلام کرد به عنوان مربی ايران می خواهد در اين نشست حضور پيدا کند ولی مدير فنی امارات تاکيد کرد بايد علی دايی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، نه يکی ديگر از اعضای کادر فنی اين تيم. همچنين خبرنگاران اماراتی اعلام کردند از وی هيچ سوالی ندارند تا افاضلی مجبور به ترک نشست خبری شود.

اين اقدام بازتاب منفی در شبکه های تلويزيونی امارات از جمله شبکه ورزشی "دبی اسپورت" داشت. اين شبکه در اخبار ورزشی خود حرکت ايرانی ها را خلاف مقررات برشمرد و از قول مسئولان اماراتی اعلام کرد از مسئولان فوتبال ايران به خاطر اين برخورد غير حرفه ای به فيفا شکايت خواهند کرد.

ديدار تيم های فوتبال امارات و ايران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی ساعت ۴۵/۱۸ فردا در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016