یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: يکی از زيباترين بازيهای ليگ را شاهد بوديم، راه قهرمانی هموار شد، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پيروزی تيمش برابر ابومسلم گفت: ما در اين ديدار خوب عمل کرديم و موفق شديم با کسب سه امتياز راه قهرمانی در پايان فصل را هموار کنيم.
به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی که عصر امروز و پس از پيروزی ۲ بر صفر تيمش برابر ابومسلم در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه ثامن مشهد سخن می گفت، ضمن بيان اين مطلب افزود: تصور می کنم همه افرادی که ديدار امروز را تماشا کردند از ديدن فوتبالی زيبا لذت بردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال استقلال ادامه داد: ما شناخت خوبی از تيم ابومسلم داشتيم و توانستيم با همين شناخت به پيروزی برسيم و هر سه امتياز را از آن خود کنيم. هر چند که ابومسلم هم در اين ديدار عملکرد قابل قبولی داشت و توانست فوتبال زيبايی را به نمايش بگذارد.

امير قلعه نويی در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال برای رسيدن به صدر جدول به سه امتياز اين بازی احتياج داشت و خوشحاليم که با رسيدن به هدفمان در اين ديدار راه قهرمانی را هموار کرديم.

وی به نيکی از ناصر حجازی ياد کرد و افزود: برخلاف صحبت هايی که مطرح می شود بنده هيچ مشکلی با آقای حجازی ندارم و او را پيشکسوت و بزرگ باشگاه استقلال می دانم. مطمئن باشيد اگر در ديدار امروز هم حضور داشت به سمت او می رفتم.

قلعه نويی احتمال جذب عرفان اولروم مهاجم تيم فوتبال ابومسلم را رد نکرد و گفت: همانطور که قبلا نيز گفته ام ما برای خط حمله خود به مهاجمی شش دانگ نياز داريم که اولروم نيز يکی از گزينه های مد نظرماست.





















Copyright: gooya.com 2016