یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جدال پرسپوليس و سايپا با مربيان جديد، ايرنا

تيم های پرسپوليس تهران و سايپا کرج عصر سه شنبه با مربيان جديد برابر هم صف آرايی خواهند کرد.

به گزارش ايرنا،اين دو تيم درحالی يکبار ديگر با يکديگر روبه رو می شوند که هر سرمربيان پيشين خود را از دست داده و با مربيان جديد وارد زمين خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"پير ليت بارسکی" پيش از آغاز ليگ برتر بعد از "‌علی دايی"‌ هدايت تيم صنعتی سايپا را در اردوی ترکيه برعهده گرفت، اما با کسب نتايج ضعيف در ليگ و جام باشگاه های آسيا، وداع زودهنگامی از فوتبال ايران داشت.
اين درحالی است که اکثر کارشناسان داخلی و خارجی حضور "ليت بارسکی" بازيکن سال های نه چندان دور فوتبال آلمان را در تيم سايپا به فال نيک گرفته واز او حمايت کرده بودند.
درپايان هم به درستی مشخص نشد که چرا " ليت بارسکی"‌ که به اعتقاد بسياری از کارشناسان داخلی می توانست برای مطرح شدن ليگ فوتبال ايران بسيار مثمرثمر باشد به ايران آمد و چرا از سمت خود کناره گيری کرد.
درطرف ديگر "افشين قطبی" مربی که فصل گذشته پرطرفدارترين تيم داخلی و آسيايی را به مقام قهرمانی اين رقابت ها رسانده بود بعد از پشت سرگذاشتن مشکلات و حاشيه های بسيار که از سوی ‌دستياران خارجی وی و تعدادی از بازيکنان خارجی تيم ناشی شد مجبوربه استعفا از اين پست و ترک پرسپوليس شد.
"قطبی" درفصل جاری فوتبال ايران به هيچ وجه نتوانست نتايج فصل گذشته را تکرار و موفق باشد و در نهايت در هفته پانزدهم اين تيم را ترک کرد.
تعويض مربيان سايپا و پرسپوليس جدی ترين تغييری است که از ابتدای اين فصل برای اين دو تيم بوجود آمده است.
با اين حال سه شنبه سايپا و پرسپوليس درحالی بايکديگر مصاف خواهند کرد که پرسپوليس به يک ثبات منطقی دست يافته اما تيم سايپا همچنان دچار مشکلات عديده داخلی است.
پيروانی برای برد تيم سايپا و شکست مايلی کهن مربی سابق خود کار دشواری پيش رو ندارد، اما بايد همچنان منتظر ماند تا ديد که کدام يک از اين دو تيم برنده روز سه شنبه خواهند بود.
در بازی رفت دو تيم که در آغاز ليگ برتر برگزار شد، پرسپوليس با تنها گل دقيقه ۴۳ پژمان نوری سايپا را شکست داد.
ديدار دو تيم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.





















Copyright: gooya.com 2016