دوشنبه 18 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایلی کهن مصاحبه کند، پيگرد می شود! ایسنا

محمد مايلي كهن درحالي به عنوان سرمربي تيم سايپا انتخاب شد كه از سوي دادگاه به مدت يكسال ممنوع‌المصاحبه شده است.

سرانجام پس از كش‌وقوس‌هاي فراوان براي انتخاب سرمربي تيم سايپا، محمد مايلي‌كهن روز شنبه رسما فعاليتش را به عنوان سرمربي اين تيم آغاز كرد. با توجه به راي صادره از سوي دادگاه مايلي‌كهن تا يك سال نمي‌تواند هيچ مصاحبه‌اي با رسانه‌ها داشته باشد، اين درحالي است كه طبق قوانين فيفا و آيين‌نامه فدراسيون فوتبال ايران، سرمربي يك تيم فوتبال موظف است پس از برگزاري هر بازي در كنفرانس خبري پاسخگوي سوالات خبرنگاران باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمد مايلي‌كهن بر اساس راي صادره از سوي شعبه 78 دادگاه تجديدنظر استان تهران، از اظهارنظر و مصاحبه به مدت يك سال محروم شده است اما او تاكنون قبل و بعد از انتصابش به عنوان سرمربي سايپا با برخي رسانه مصاحبه داشته يا نقل‌و‌قول‌هايش با واسطه در رسانه‌هاي گروهي منعكس شده است.

محمدعلي ابراهيم‌خاني، سرپرست دادگاه‌هاي تجديدنظر استان تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار حقوقي ايسنا‌ درباره نتيجه استنكاف افراد محكوم به محروميت از برخي حقوق اجتماعي از حكم قضايي اظهار كرد: با استناد به ماده‌ي 20 قانون مجازات اسلامي در صورت استنكاف از حكم تتميمي و بازدارنده، دادگاه مي‌تواند با پيشنهاد دادسراي مجري حكم، مجازات مذكور را تبديل به جزاي نقدي يا زندان كند.

وي گفت: زماني كه فردي در راستاي تتميم مجازات از حقوق اجتماعي منع مي‌شود، انجام اين امور تخلف است و قابليت پيگرد قضايي دارد.





















Copyright: gooya.com 2016