دوشنبه 18 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غول جوان ايرانی مجدداً رکورد شکنی کرد، ۳ مدال طلای آسيا بر گردن علی حسينی، ايلنا

* سليمی هم ۳ نشان نقره را بر گردن آويخت

تهران- خبرگزاری کار ايران
ملی پوشان دسته فوق سنگين کشورمان توانستند عنوان قهرمانی و نايب قهرمانی پيکارهای وزنه برداری قهرمانی آسيا را به خود اختصاص دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا؛ ديدار دسته فوق سنگين(۱۰۵+) بيست و يکمين دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان آسيا دقايقی پيش در سالن هواسان کره جنوبی برگزار شد که طی آن سعيد علی حسينی و بهداد سليمی دو ملی پوش سنگين وزن کشورمان توانستند مقتدرانه عناوين قهرمانی و نايب قهرمانی اين دوره از پيکارها را به خود اختصاص داده و بار ديگر بر توانايی جوانان ايران زمين صحه بگذارند.
بر اساس اين گزارش،سعيد علی حسينی ملی پوش دسته فوق سنگين کشورمان که فدراسيون جهانی او را "غول جوان ايران" معرفی کرده ، توانست در اين دوره از پيکارها و با هدايت حسين رضازاده مدير تيمهای ملی کشورمان با مهار وزنه های ۲۰۶ و ۲۴۵ کيلوگرم در حرکات يکضرب و دو ضرب و مجموع ۴۵۱ کيلوگرم به ۳ نشان طلای آسيايی دست پيدا کند.
در اين دسته بهداد سليمی ديگر وزنه بردار کشورمان نيز با مهار وزنه های ۱۸۵ و ۲۲۲ کيلوگرم در حرکات يکضرب و دو ضرب و مجموع ۴۰۷ کيلوگرم نايب قهرمان شد و ۳ مدال طلای اين مسابقات را بر گردن آويخت.
نفرات برتر اين دسته به شرح زير می باشند:
نفر اول: سعيد علی حسينی از ايران / يکضرب: ۲۰۶ کيلوگرم / دوضرب: ۲۴۵ کيلوگرم / مجموع: ۴۵۱ کيلوگرم
نفر دوم: بهداد سليمی از ايران / يکضرب: ۱۸۵ کيلوگرم / دوضرب: ۲۲۲ کيلوگرم / مجموع: ۴۰۷ کيلوگرم
نفر سوم: کيم يونگ کوآن از کره / يکضرب: ۱۷۱ کيلوگرم / دوضرب: ۲۱۲ کيلوگرم / مجموع: ۳۸۳ کيلوگرم
علی حسينی در اين ديدار موفق شد رکورد يکضرب جوانان جهان را که با ۲۰۵ کيلوگرم متعلق به خودش بود ۱ کيلوگرم ، رکورد دوضرب را ۳ کيلوگرم و رکورد مجموع را ۴ کيلوگرم ارتقا بخشد.





















Copyright: gooya.com 2016