سه شنبه 26 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصراف کارلوس کرش از حضور در تيم ملی ايران، احتمال انتخاب مربی ايرانی، مهر

رئيس فدراسيون فوتبال از انصراف کارلوس کرش پرتغالی برای قبول مسئوليت تيم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و اعلام کرد فدراسيون فوتبال انتخاب سرمربی برای تيم اميد را در اولويت خود قرار خواهد داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشيان با اعلام اين خبر افزود: در شرايطی که فدراسيون فوتبال تمامی شرايط کارلوس کرش را برای حضور در تيم ملی فوتبال پذيرفته بود اما دوشنبه شب ايشان در نمابری به آقای ترابيان رسما انصراف خود را از حضور در تيم ملی ايران اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه مشکلات خانوادگی را دليل اصلی انصراف کارلوس کرش برای عقد قرارداد با فدراسيون فوتبال ايران عنوان کرد و گفت: ما همه شرايط را برای حضور کرش در ايران فراهم کرده بوديم. علاوه بر پذيرش شرايط اين تيم مربی با دستيارانش نيز به توافق رسيده بوديم اما ايشان ظاهرا به دليل مشکلات خانوادگی از حضور در تيم ملی ايران عذر خواسته است.

رئيس فدراسيون فوتبال با طرح اين موضوع که فدراسيون از روز سه شنبه تلاش برای انتخاب يک سرمربی جديد را آغاز خواهد کرد گفت: آقای کرش از فوتبال ايران و عملکرد تيم ملی در ديدار مقابل روسيه ابراز رضايت کرده بود اما نمی دانم چرا به ناگاه از حضور در فوتبال ايران انصراف داد.

وی در ادامه از برگزاری نشستی در روز سه شنبه برای حل مشکل به وجود آمده و تصميم گيری در خصوص تيم‌های ملی، اميد و جوانان کشورمان خبر داد و گفت: در شرايط فعلی اولويت ما انتخاب سرمربی برای تيم اميد است و حتی احتمال دارد يک مربی ايرانی برای هدايت اين تيم انتخاب شود.

کفاشيان همچنين انتخاب سرمربی ايرانی برای تيم ملی را نيز رد نکرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016