سه شنبه 26 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترابيان، سرپرست کميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال: نمی‌توانم در مورد دليل پاسخ منفی کروش صحبت کنم، ايلنا

او ديروز کاملاً قبول کرده بود. حتی کپی دو بند قرارداد را امضا کرده بود و برای ما فرستاده بود. من ديروز از شادی داشتم پر در می‌آوردم ولی متاسفانه همه چيز به هم ريخت.


ايلنا: پاسخ منفی کارلوس کروش به فدراسيون فوتبال ايران،همه را شوکه کرد. در اين بين عباس ترابيان سرپرست کميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال از همه بيشتر جا خورده است. او حدود دو ماه با کروش مذاکره کرده بود و تا آخرين لحظات نيز مذاکراتش به خوبی پيش می‌رفت اما اين مربی پرتغالی در آخرين ساعات روز دوشنبه پاسخ منفی خود را به بهانه مشکلات خانوادگی اعلام کرد تا همه از اين اتفاق شوکه شوند.

عباس ترابيان در گفتگو با ايلنا ضمن تشريح اتفاقات رخ داده تاکيد می‌کند که به هيچ وجه انتظار اين پاسخ را نداشته است.

چطور شد که يک دفعه کرش از قبول سرمربيگری تيم ملی ايران منصرف شد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به هرحال يک سری مسائل وجود داشت که من نمی‌توانم در مورد آنها صحبت کنم. خيلی سخت بود که او پيشنهاد ما را رد کرد ولی اتفاقی است که افتاده است.

مردم ايران خيلی ناراحت هستند که چنين مربی‌ای را از دست داديم.

باور کنيد من خودم ديروز وقتی اين خبر را شنيدم فقط سکته نکردم. من دو ماه زجر کشيدم برای اين قرارداد. حالا از صميم قلب ناراحت هستم و نمی‌توانم اين مسئله را هضم کنم.

حالا که ديگر قرار نيست کرش هدايت تيم ملی را برعهده بگيرد در مورد دو بندی که او حاضر نشده بود آن را امضا کند توضيح می‌دهيد؟

هيچ صحبتی در اين مورد نشده و من فعلاً نمی‌توانم در مورد اين مسئله صحبت کنم. من حتماً در آينده می‌گويم اين دو بند چه بوده و در مورد آن به همه توضيح می‌دهم.

ديروز که شما با کرش صحبت می‌کرديد او آن دو بند قرارداد را قبول کرده بود؟

بله او ديروز کاملاً قبول کرده بود. حتی کپی دو بند قرارداد را امضا کرده بود و برای ما فرستاده بود. من ديروز از شادی داشتم پر در می‌آوردم ولی متاسفانه همه چيز به هم ريخت.

قبل از اينکه با کرش مذاکره کنيد نام روژه‌لومه هم جزو گزينه‌های هدايت تيم ملی مطرح بود. آيا شما دوباره به سراغ او می‌رويد؟

اينها اصلاً از اول گمانه‌زنی بوده است. هر روزنامه‌ای برای خودش يکسری گزينه‌ها داشت ولی من همه اين مسائل را تکذيب می‌کنم.

کاماچو ديروز از اساسونا اخراج شد. شما برنامه‌ای برای جذب او داريد؟

من فعلاً نمی‌خواهم راجع به اين مسائل صحبت کنم. بايد جلسه کميته فنی فدراسيون فوتبال تشکيل شود و بعد در مورد اين مسائل تصميم بگيريم.

جلسه کميته فنی کی تشکيل می‌شود؟

من دقيقاً نمی‌دانم ولی احتمالاً بايد امروز تشکيل شود. من ديروز به علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اين مسئله صحبت کردم و او هم با تشکيل جلسه موافقت کرد.

فکر می‌کنيد چقدر طول بکشد که سرمربی جديد تيم ملی را معرفی کنيد؟

الان کار خيلی برای انتخاب مربی سخت است. الان همه سرمربی‌ها با کارلوس‌کرش مقايسه می‌شوند هرچند که من خودم اعتقادی ندارم که هر مربی که بيکار بود را به ايران بياورم.

بعد از اينکه دو ماه برای انتخاب سرمربی تيم ملی تلاش کرديد برايتان سخت نيست که دوباره دنبال سرمربی بگرديد؟

من به خاطر خدمت به کشورم خسته نمی‌شوم. اگر فدراسيون دوباره تصميم بگيرد که مربی خارجی بياوريم دوباره دنبال سرمربی می‌روم. من اين کار را برای امرار معاش نمی‌کنم بلکه به خاطر کشورم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016