چهارشنبه 28 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: AFC با حذف جام حذفی موافقت کرد

رييس فدراسيون فوتبال اعلام کرد که کنفدراسيون فوتبال آسيا با عدم برگزاری جام حذفی موافقت کرده است.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در مالزی عنوان کرد که در جلسه روز سه شنبه کنفدراسيون فوتبال آسيا با درخواست ما مبنی بر عدم برگزاری مسابقات جام حذفی موافقت کرده و برگزاری و عدم برگزاری آن را بر عهده خودمان گذاشت.

وی تصريح کرد: البته اين موضوع در جلسه امروز در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در کوالالامپور، نهايی خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس فدراسيون فوتبال اظهار کرد: خيلی‌ها معتقد هستند که جام حذفی بايد برگزار شود و ما بايد با توجه به توافق کنفدراسيون فوتبال آسيا موضوع را بررسی کنيم و برنامه‌ها را با آقای کی‌روش چک کنيم و اگر ايشان مشکلی نداشت شايد جام حذفی را برگزار کرديم.

کفاشيان در بخش ديگری از سخنان خود در خصوص توافق با صدا و سيما برای حق پخش تلويزيونی مسابقات ليگ برتر گفت: به هر صورت اميدواريم طی دو سه روز آينده با صدا و سيما در اين خصوص به تفاهم برسيم. مذاکرات شروع شده و در حال انجام است. صدا و سيما نامه‌ای به ما نوشته که در حال پاسخ‌دهی به آن هستيم که انشالله بتوانيم به تفاهم برسيم.

وی گفت: ما رقم خاصی پيشنهاد نکرده‌ايم ولی مدعی هستيم که درآمدهای حاصل از پخش تلويزيونی خيلی بيشتر از چيزی است که صدا و سيما به ما می‌دهد و ما می‌خواهيم که اين رقم، رقم معقولی باشد تا درآمدهای حاصل از آن بخشی به فدراسيون فوتبال و بخشی نيز به صدا و سيما برسد.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا در خصوص استعفای ميک درموت، مربی بدنساز تيم ملی فوتبال گفت: درموت يک ماه پيش استعفا داده بود و ما هم در اين خصوص نظر آقای کی‌روش را جويا شده‌ايم و ايشان هم گفته‌اند که پس از بازگشت به تهران نظرشان را خواهند گفت و ما هم منتظر هستيم. در هر صورت اگر ايشان استعفا بدهند و بروند ما ناچار هستيم که يا فرد ديگری را جايگزين کنيم و يا از آقای کی‌روش بخواهيم تا فردی را معرفی کنند.

وی افزود: بايد قرارداد وی را ببينيم، به هر صورت ايشان تعهد داشته است که بماند و اگر بخواهد برود بايد جريمه پرداخت کند. وی ادعا کرده است که چهار فرزند دارد و خانواده‌اش خارج از ايران زندگی می‌کنند و اينگونه شرايط کار برايش سخت است. به هر حال ايشان مربی خوبی بودند و توانمندی‌های بالايی داشتند. در نهايت اينکه از آقای کی‌روش نظر می‌گيريم و بر اساس قرارداد عمل می‌کنيم.

کفاشيان در دومين روز سفرش به مالزی در خصوص مسابقات فوتبال غرب آسيا و حضور و يا عدم حضور ايران در اين مسابقات گفت: از ما خواسته‌اند که تيم ملی فوتبال در آن شرکت کند و ما هم بايد نظر کادر فنی را جويا شويم. بايد ببينيم که در آن موقع وضعيت تيم ملی چگونه است و نظر آقای کی‌روش چه هست. آنها از ما خواسته‌ بودند تا نظر خود را خيلی سريع اعلام کنيم، اما ما بايد وضعيت تيم را بررسی کنيم و بعد پاسخ دهيم. ما در آن زمان ليگ برتر هم داريم و بايد تمام جوانب را بررسی کنيم. بايد برای بررسی اين موضوع به ما وقت بدهند و اگر اين کار را نکنند خوب ما هم شرکت نمی‌کنيم.

کفاشيان در خصوص مذاکرات با مربی اسپانيايی برای هدايت تيم فوتسال نيز به ايسنا گفت: قرار نيست آقای صانعی عوض شوند، ايشان همچنان سرمربی تيم فوتسال می‌ماند و مربی اسپانيايی را به عنوان مديرفنی می‌آوريم تا بتواند تيم‌ فوتسال ما را هدايت کند.

وی در خصوص بازی دوستانه با تيم ملی تونس نيز اظهار کرد که مکاتبات در اين خصوص در حال انجام است و طی روزهای آينده نتيجه آن مشخص می‌شود.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال ديگری در خصوص وضعيت فوتبال بانوان به ايسنا گفت: در بخش فوتبال بانوان کارهای بزرگی انجام شده است که مهمترين آنها بحث حجاب بود که با پيگيری ما مشکل برطرف شد. در همين حال قصد داريم تا برای بانوان مربی خارجی بياوريم تا دانش فنی مربيان داخلی نيز افزايش پيدا کند. من مطمئن هستم که در آينده خانم‌های ما پتانسيل بسيار بالايی در فوتبال خواهند داشت.

وی تصريح کرد: هم‌اکنون در حال ارزيابی مربی پرتغالی هستيم و اگر خوب باشد او را حفظ خواهيم کرد تا هم امور تيم‌های ملی ما را انجام دهد و هم بر تيم‌های پايه ما نظارت کند و در همين حال آموزش دهد و انشالله طی يکی، دو روز آينده نتيجه مذاکرات مشخص خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016