چهارشنبه 4 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژوزه بعد از شکست پرسپوليس: همه چيز در تيم پرسپوليس برعکس است، پروين را نمی شناسم!

خبرگزاری مهر ـ سرمربی تيم پرسپوليس دليل اصلی شکست تيمش را سه اشتباه بازيکنانش دانست و در مورد انتقادهای علی پروين بعد از اين شکست گفت من ايشان را نمی‌شناسم!

به گزارش خبرنگار مهر، "مانوئل ژوزه" پس از نخستين شکست پرسپوليس در ليگ دوازدهم ضمن بيان مطلب فوق گفت: همانطور که گفتم هفته‌های اول برای تيم ما سخت خواهد بود. من ريسک بزرگی کردم که در اين شرايط به پرسپوليس آمدم در حالی که ۱۵ بازيکن اين تيم عوض شده و ۱۵ روز تا آغاز رقابت‌های ليگ فاصله مانده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"از ريسک کردن نمی‌ترسم و اکنون هم با سر بالا اينجا نشسته‌ام"، وی با بيان اين جمله افزود: من اگر تيم را می‌بستم اين گونه آن را درست نمی‌کردم. در عين حال خيلی از بازيکنان را نمی‌شناسم اما با گذشت زمان با استيل بازی و تفکرشان آشنا می‌شوم.

سرمربی تيم پرسپوليس با بيان اينکه تيمش در نيمه اول ديدار مقابل فجر بد بازی نکرد و حتی می‌توانست چهار گل به ثمر برساند، افزود: حريف در نيمه نخست و در مجموع کل بازی يک شانس هم روی دروازه ما ايجاد نکرد اما روی سه اشتباه ما در ضربات کرنر، دادن پنالتی و يک ضدحمله به گل‌های برتری دست يافت. البته من نمی‌دانم آن موقعيت پنالتی بود يا نه اما ماحصل اشتباه بازيکنان ما بود. ما نبايد به حريف فرصت می‌داديم.

ژوزه با اشاره به اين نکته که بازيکنان تيم بزرگی مثل پرسپوليس بايد در زمين راحت‌تر بازی کنند، ادامه داد: برخی از بازيکنان عصبی بودند، من هنوز آنها را نمی‌شناسم و نمی‌توانم بگويم چرا با استرس بازی می‌کردند. ضمن اينکه برخی از اين بازيکنان از تيم‌های کوچک به پرسپوليس آمده‌اند و اين را بايد بدانند که فشار و نوع بازی در تيم‌های بزرگ متفاوت است.

ژوزه وقوع تمام اتفاقات در پرسپوليس را وارونه خواند و افزود: تيم اول بازيکنان گرفت و بعد مربی! کارها نبايد اين طور باشد. من تيم آماده‌ای را تحويل نگرفتم و درحالی که تجربه بالايی دارم جادوگر نيستم که با يک چشم برهم زدن شرايط را تغيير دهم.

"مهم نتيجه گيری آخر فصل است نه از دست دادن امتيازهای هفته‌های اول ليگ"، وی با طرح اين موضوع گفت: ما بايد تلاش کنيم در بازی‌های آينده سه امتياز امروز را پس بگيريم. حريفان‌مان هم امتياز از دست خواهند داد و ما فرصت داريم به آنها برسيم، مگر آنکه بازهم اشتباه کرده و بازهم امتياز از دست بدهيم.

وی ضمن ابراز تاسف از اينکه بر خلاف بازی نخست تعويض‌های او در اين بازی نتيجه نداشت در مورد صحبت علی پروين که گفته بود: "پرسپوليس در اين ديدار اصلا خوب بازی نکرد و ژوزه بايد با بازيکنان برخورد کند"، گفت: من ايشان را نمی‌شناسم اما اگر ايشان بهتر و باهوش‌تر از من بود، چرا سرمربی تيم نشد. من ۲۲ قهرمانی در سال‌های گذشته گرفته‌ام و بيشترين قهرمانی را در تاريخ پرتغال کسب کرده‌ام.

سرمربی پرسپوليس در پايان گفت: در بردها دوستان چيزی نمی‌گويند اما باختن يک پدر دارد و من مسئوليتش را قبول کردم. اگر ايشان مدير فنی تيم است بهتر است با من رودررو صحبت کند و مشکلات را بگويد.

دومين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست تيم پرسپوليس مقابل فجرسپاسی شيراز پيگيری شد تا شاگردان محمود ياوری با ۶ امتياز صدرنشين جدول رده بندی مسابقات شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016