سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی پرسپوليس مقابل گهر زاگرس دورود در ورزشگاه آزادی (+ ویدئو گل گهر زاگرس که گرفته نشد)

راديو فردا ـ در سومين هفته از ليگ برتر، تيم پرسپوليس در ورزشگاه آزادی مقابل گهر زاگرس دورود به تساوی يک بر يک دست يافت. اين در حالی بود که کمک داور، گل محمد پروين به تيم پرسپوليس در دقايق پايانی اين بازی ‌را نپذيرفت.



در حدود ۶۰ هزار نفر برای تماشای اين ديدار به استاديوم آزادی رفته بودند که نزديک به ۱۰ هزار نفر از آنان را هواداران تيم لرستانی تشکيل می‌دادند.

پرسپوليس درنيمه اول اين بازی تيم برتر ميدان بود و در دقيقه ۱۵ توسط کريم انصاری فرد به گل رسيد. اما در نيمه دوم با خروج علی کريمی از بازی عملا پرسپوليس ميانه ميدان را به تيم گهر زاگرس دورود واگذار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در دقيقه ۷۸ به دنبال اخراج مهرداد پولادی ، تيم لرستانی توانست فرصت های بيشتری را روی دروازه پرسپوليس ايجاد کند و بالاخره در دقيقه ۸۱ مجتبی زارعی، بازيکن سابق پرسپوليس، توانست درپی اشتباه مسلم شهاب گردان گل تساوی را وارد دروازه پرسپوليس کند.

اما اين پايان کار برای پرسپوليس نبود. چند دقيقه بعد محمد پروين از فاصله حدود ۳۵ متری ضربه ای سنگين به سمت دروازه پرسپوليس زد که توپ پس از برخورد با تير افقی وارد دروازه پرسپوليس شد، اما کمک‌داور اين گل را نپذيرفت.

پخش تصاوير اين ضربه بر روی اسکوربرد ورزشگاه آزادی، اعتراض شديد تماشاگران لرستانی را به دنبال داشت.

در دقيقه آخر اين بازی هادی رکابی، بازيکن گهر نيز از زمين اخراج شد.

در پايان اين بازی مهدی تارتار ،سرمربی تيم گهر، گفت که کمک داور بازی با پرسپوليس را به خاطر نگرفتن گل سالم گهر «نه در اين دنيا و نه در آن دنيا» نخواهد بخشيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران ،ايسنا، مهدی تاتار پس از تساوی تيمش مقابل پرسپوليس در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: «اين تساوی فقط روی کاغذ بود چرا که گهر بايد برنده اعلام می‌شد. اما متاسفانه نگذاشتند به اين موفقيت برسيم. باور کنيد من لحظاتی پيش قلبم در اين سن و سال از ظلم‌هايی که به گهر شد درد گرفت.»

وی اضافه کرد: در بازی برابر پرسپوليس و دوبازی گذشته به ما ظلم شد. ميزبانی را از ما می‌گيرند. در کرج تمام کاسه و کوزه‌ها را سر ما شکستند. الان هم يکی از کمک‌داورها گل کاملا صحيح ما را اعلام نکرد. من نه در اين دنيا و نه در آن دنيا اين کمک داور را نمی‌بخشم، هرچند تورج حق‌وردی و دستيار ديگرش داوران خوبی هستند.

مانوئل ژوزه ، سر مربی پرسپوليس نيز گفت:«ما در نيمه اول معمولی بوديم اما در همان زمان در کارهای دفاعی بهتر عمل کرديم. در نيمه دوم و در ۳۰دقيقه ابتدايی خوب بوديم. شانس‌های گل پرسپوليس را بشماريد. ما ۹ شانس گل داشتيم که اگر همه آن‌ها به ثمر می‌رسيد، ۹ بر صفر بازی را می‌برديم. وقتی موقعيت‌ها گل نمی‌شوند و بازی ۲ بر صفر نمی‌شود، حريف خودش را باور می‌کنند. پرسپوليس با اينکه ۱۰ نفره شد باز هم پراميد حمله می‌کرد. »

وی افزود: ما روی بدشانسی گل مساوی را خورديم اما بعد از آن باز هم شانس گلزنی داشتيم. اين‌ها را گفتم برای اينکه اعلام کنم از پاسخ به اين سوال فرار نکردم. ما نسبت به بازی قبل بهتر شديم. بايد کيفييت اين تيم را بالا ببريم. تيم ما خسته نيست چون فقط در سه بازی حضور داشته است. سختی کار ما در صرف کردن فعل خواستن است. بايد بازيکنان ما فقط با آرامش بيشتری کار کنند.

پيروزی ملوان مقابل صبا

در ديگر بازی اين هفته سوم ليگ برتر تيم صبای قم پس از دو پيروزی ليگ برتر در هفته سوم مقابل ملوان در خانه شکست خورد.

در اين بازی تيم ملوان انزلی توانست با نتيجه ۳ بر يک برابر صبا به پيروزی رسيد. رامين رضاييان در دقيقه ۹ صبای برای صبای قم اولين گل را وارد دروازه ملوان کرد. اما جلال رافخايی در دقايق ۲۶ ، ۷۰ و ۸۳ سه گل ملوان را به ثمر رساند. ملوان با اين پيروز خارج از خانه توانست به صدر جدول صعود کند.

در اين بازی نيز دو بازيکن صبا از بازی اخراج شدند. مسعود حق‌جو و مجيد هوتن بازيکنان صبا در دقايق ۶۹ و ۷۴ با کارت قرمز داور بازی از زمين اخراج شدند.

ساير بازی های هفته سوم روز سه شنبه برگزاری می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016