سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری‌فرد: شرمنده هواداران شديم، پرسپوليس طلسم نشده است

کريم انصاری فرد می‌گويد پرسپوليس با تساوی مقابل گهر شرمنده هوادارانش شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهاجم تيم فوتبال پر سپوليس که تک گل تيمش را در مقابل گهر به ثمر رساند پس از پايان بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما نيمه دوم را خيلی خوب شروع کرده بوديم و موقعيت‌های زيادی هم به دست آورديم اما از آن‌ها استفاده نکرديم و متاسفانه شرمنده اين هواداران شديم.

وی ادامه داد: به هر حال در ابتدای فصل هستيم و ممکن است برای هر تيمی از اين اتفاق‌ها پيش بيايد. پر سپوليس در اين فصل بازيکنان جديد زيادی به خدمت گرفته که هماهنگی اين بازيکنان آسان نيست. اما ما بايد تلاش خود را بيشتر کنيم تا به شرايط آرمانی برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




انصاری فرد درباره اين موضوع که گفته بود با زدن گل اول موتور گلزنی ‌اش روشنه می‌شود گفت: خدا را شکر امروز گل اولم را در ليگ به ثمر رساندم و اميدوارم که در بازی‌های بعد هم بتوانم برای پرسپوليس مثمر ثمر باشم.

مهاجم پرسپوليس درباره اين صحبت محسن بنگر که پس از بازی گفته بود پرسپوليس طلسم شده است گفت: من خودم آدم معتقدی هستم اما اصلا اعتقاد ندارم که پرسپوليس طلسم شده است.همان طور که گفتم پيش آمدن اين شرايط در ابتدای ليگ برای ما چندان غير طبيعی نيست و صددرصد در بازی‌های آينده بهتر خواهيم شد.

کريم انصاری فرد که پيش از آمدن به پرسپوليس از استقلال هم پيشنهاد داشت درباره صحبت‌های اخير فتح‌الله‌زاده گفت: اين درست نيست که يک جمله من بگويم و فتح‌الله‌زاده و مسئولان باشگاه استقلال هم چيز ديگری بگويند. فتح‌الله‌زاده بزرگ فوتبال ما است. همه چيز تمام شده و ديگر دوست ندارم به اين مسئله بپردازم.

وی در پايان گفت: اميدوارم گهر بتواند در ليگ بماند چرا که هواداران خوبی دارد اما حق ما بود که بازی را ببريم. با اين حال خدا جای حق نشسته است و من مطمئنم که پرسپوليس روز به روز بهتر می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016