پنجشنبه 19 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بنا: کشتی‌فرنگی ايران قهرمان المپيک شد، نه کشتی‌گيرانش

• نتيجه سال‌ها تلاشمان را گرفتيم

سرمربی تيم ملی کشتی‌ فرنگی کشورمان همه فرنگی‌کاران ايران در بازی‌های المپيک لندن را قهرمان دانست و از مسئولان خواست، همه آنها را به يک چشم نگاه کنند.

محمد بنا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به حضور پرشور مردم در فرودگاه امام خمينی (ره) اظهار کرد:‌ از همه کسانی که فرنگی‌کاران را حمايت کردند، متشکرم. اين کشتی‌گيران زحمت کشيدند، تلاش کردند و در برابر حريفانشان برای نام ايران از آخرين توانشان استفاده کردند. اين کشتی‌گيران همه قهرمان هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم ملی کشتی‌ فرنگی ايران با اشاره به پلاکاردهای استقبال در فرودگاه بيان کرد: هم‌اکنون در پلاکاردهای استقبال تنها نام سه فرنگی‌کار طلايی را می‌بينم اما بايد بگويم، تمام اين فرنگی‌کاران قهرمان هستند و مسئولان بايد به يک چشم به همه آنها نگاه کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چه فرنگی‌کارانی که مدال طلا گرفتند و چه کشتی‌گيرانی که مدال نگرفتند، همه برای نام ايران مبارزه کردند و نياز به حمايت دارند تا دوباره پرچم ايران را به اهتزاز در آورند.

محمد بنا گفت: به نظر من، در المپيک لندن تيم ملی کشتی فرنگی ايران قهرمان شد، نه کشتی‌گيرانش چرا که همه آنها مبارزه کردند. در شرايطی که می توانستيم مدال طلای ديگری نيز داشته باشيم حق ايران را خوردند. قبلا هم گفته بودم که نمی توانستند تحمل کنند که در يک شب دو فيناليست داشته باشيم. همه می دانستند که عبدولی شانس مدال است اما نخواستند ايران قهرمان المپيک شود و اين قرعه به نام اين جوان افتاد. خوشحالم با اينکه دوست نداشتند قهرمان شويم قاسم رضايی حريف روسش را شکست داد و ايران را قهرمان کرد.

وی در پاسخ به اين سوال که چرا به عبدولی اصرار کرديد که با داور مسابقه اش دست بدهد، به ايسنا گفت: بايد فرهنگمان را نشان می داديم. همه ديدند که حق او خورده شد و ما نبايد اجازه می داديم آنها بهانه پيدا کنند. ديديد که مارتينتی رييس فدراسيون جهانی هم داور را محروم کرد اما ديگر همه چيز تمام شده بود. مهم اينجاست که کشتی فرنگی نتيجه سال‌ها تلاشش را ديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016