پنجشنبه 19 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهداد سليمی: قوی‌ترين مرد جهان نيستم! درد و زجر زيادی کشيدم

قوی‌ترين مرد جهان پس از کسب نخستين نشان طلايش در بازی‌های المپيک می‌گويد که به همراه سجاد انوشيروانی برای ثبت اين افتخار زحمت، درد و زجر زيادی کشيده است و خدا را شاکر است که توانسته با اين موفقيت دل ميليون‌ها ايرانی را شاد کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، بهداد سليمی با بيان اينکه واقعا از کسب نشان طلا و نقره سنگين وزن المپيک خوشحالم، اظهار کرد: من و سجاد انوشيروانی خيلی زحمت کشيديم. خيلی درد کشيديم. خيلی فشار تحمل کرديم. خيلی زجر کشيديم. خدا را شکر که با شادی نتيجه گرفتيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دارنده نشان طلای رقابت‌های جهانی پاريس با بيان اينکه اولويت برای من کسب نشان طلا بود، خاطرنشان کرد: می‌خواستم طوری برنامه‌ريزی کنم که بهترين عملکرد را داشته باشم، می‌دانستم که حريف روس يک ضرب زن خوبی است. می‌خواستم فاصله‌ام را با او حفظ کنم و در حرکت دو ضرب پيش بيفتم که خدا را شکر اين اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به اين پرسش که چرا به رکورد المپيک حمله نکردی؟ گفت: در المپيک نشد که اين اتفاق بيفتد. ان‌شاءالله در مسابقه‌های بعدی اين کار را می‌کنم. بايد ديد در مسابقه‌های آتی چه پيش می‌ايد.

قوی‌ترين مرد جهان در پاسخ به اين پرسش که از اينکه به يکی از شعارهای المپيک (قوی‌ترين) دست پيدا کردی، چه احساسی داری؟ اظهار کرد: جز اينکه می‌توانم بگويم بسيار خوشحالم، چيز ديگری نمی‌توانم بگويم. مردم ايران واقعا غوغا کردند. دست شان درد نکند که مقابل منزل پدرم حضور يافتند و من را دعا کردند. هر چقدر تشکر کنم کم است.

سليمی درباره عملکرد تيم ۶ نفره وزنه‌برداری که به کسب چهار مدال منتهی شد، خاطرنشان کرد: هر ۶ وزنه‌بردار ايران فقط و فقط به مدال فکر می‌کردند، از نظر من توانايی اين تيم کسب ۶ مدال بود. سهراب مرادی و سعيد محمدپور هم لياقت کسب مدال را داشتند، بهترين نتيجه ما کسب دو نشان طلا در بازی‌های المپيک سيدنی بوده اما در لندن از نظر تعداد مدال با چهار نشان بهترين نتيجه ممکن را گرفتيم.

قوی‌تر مرد جهان در پايان با بيان اينکه همه مردم از من توقع کسب طلا داشتند، يادآور شد: توقعات مردم و مسئولان،‌ فشار بسيار زيادی را به من وارد کرد. همه می‌خواستند که قهرمان شوم، به همين دليل اول در المپيک برايم مهم بود که طلا بگيرم و بعد برای رکوردزنی اقدام کنم. در اين مسابقه‌ها اين اتفاق نيفتاد اما برای مسابقه‌های بعدی برنامه‌ريزی جدی‌تری می‌کنم که اين اتفاق بيفتد.

سليمی در پاسخ به اين سوال که پس از اينکه قهرمان آسيا،‌ جهان و المپيک شدی آيا حالا خود را قوی‌ترين مرد جهان می‌دانی؟ گفت: اين طور نيست. معيار قوی‌ترين مرد جهان بودن تنها وزنه‌ بلند کردن نيست. من فقط می‌خواهم در وزنه‌برداری موفق باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016