شنبه 11 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اشکان دژآگه به تيم فوتبال فولهام پيوست

باشگاه فولهام انگليس اعلام کرد اشکان دژآگه بازيکن تيم ملی فوتبال ايران با امضای قراردادی سه ساله به عضويت اين باشگاه ليگ برتری درآمده است. اين سومين بازيکن ايرانی است که در رقابت‌های ليگ برتر اين کشور به ميدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سايت باشگاه فولهام انگلستان قرارداد اشکان دژآگه با اين باشگاه را سه ساله و تا پايان فصل ۱۵ - ۲۰۱۴ عنوان و از اعلام رقم قرارداد او خودداری کرد. اين در حالی است که پيش از اين اعلام شده بود اشکان دژآگه با قراردادی به ارزش ۲.۵ ميليون يورو يا ۲ ميليون پوند از باشگاه ولفسبورگ آلمان به فولهام انگلستان خواهد پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پيش از اين و از جمع بازيکنان ايرانی کريم باقری و آندرانيک تيموريان در مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های انگلستان حضور يافته بودند و دژآگه سومين بازيکن ايرانی است که در اين رقابت‌ها به ميدان خواهد رفت.

اشکان دژآگه به علت مصدوميت شرايط همراهی تيم ملی فوتبال کشورمان در ديدار دوستانه مقابل اردن و بازی مقابل لبنان در هفته چهارم از مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسيا را نخواهد داشت.

دژآگه پس از امضای قرارداد با باشگاه فولهام انگلستان گفت: بسيار خوشحالم که در تيم فولهام بازی خواهم کرد و اينکه قرار است در ليگ برتر بازی کنم.

پيش از اين "ساشا ريتر" نيز از ولفسبورگ به تيم فولهام پيوسته بود. دژآگه با اشاره به اينکه برای حضور در فولهام "ساشا ريتر" گفتگو کرده است، گفت: نهايت تلاش خود را می‌کنم که عملکردی خوب در تيم فولهام داشته باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016