پنجشنبه 9 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بارسا زانو زد، رئال مادريد قهرمان سوپر جام اسپانيا شد

رئال مادريد با پيروزی خانگی ۲ بر يک مقابل بارسلونا، قهرمان سوپر جام اسپانيا شد.

به گزارش ايسنا، ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا در حالی در سانتياگو برنابئو برگزار شد که بارسلونا بازی رفت را ۳ بر ۲ برده بود اما بازی برگشت سرنوشت متفاوتی داشت و اين بار شاگردان مورينيو به برتری ۲ بر يک رسيدند تا به لطف گل زده بيشتر در خانه حريف جام قهرمانی را بالای سر برند. حالا بيش از هر چيزی اشتباه فاجعه بار والدس در بازی رفت که قصد دريبل زدن مهاجم رئال را در دقيقه ۹۰ داشت اما منجر به گل دوم اين تيم شد، بيش از هر چيزی به چشم می آيد.

در ديدار برگشت، رئالی ها شروعی طوفانی داشتند و دوبار در دقايق ۱۱ و ۱۹ به ترتيب توسط هيگواين و کريستيانو رونالدو به گل رسيدند. اخراج آدريانو در دقيقه ۲۸ وضعيت آبی- اناری پوشان را بدتر کرد.

درست در دقيقه پايانی نيمه اول ليونل مسی با يک ضربه کاشته مهارنشدنی نتيجه را ۲ بر يک کرد تا اميدهای بارسا زنده شود اما در نيمه دوم رئالی ها بسته تر بازی کردند، هر چند هر دو تيم موقعيت هايی برای گلزنی داشتند. در نهايت اين ديدار در نيمه دوم گلی نداشت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتيجه ۴ بر ۴ شود و رئال مادريد به لطف گل زده در خانه حريف جام قهرمانی را بالای سر برد و ويلانووا در اولين تجربه سرمربی گری اش مقابل مورينيو تسليم شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اينيستا: رئال ما را با دو گل مجازات کرد
ژاوی: بی انگيزه وارد شديم و تاوان آن را پس داديم

دو هافبک طراح آبی- اناريها از شکست مقابل رئال در سوپر جام اسپانيا ابراز ناراحتی کردند با اين حال به بازيکنان حريف به خاطر قهرمانی در اين جام تبريک گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران ايسنا، بارسلونا با وجود ده نفر شدن در ديدار مقابل رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو صاحب چند موقعيت خوب گلزنی شد اما در نهايت با نتيجه دو بر يک بازی را به رقيب سنتی خود واگذار کرد.

اندرس اينيستا هافبک آبی-اناريها که در مقابل شاگردان مورينيو نمايش نسبتا خوبی داشت با بيان اينکه از اين شکست بسيار ناراحت است گفت:رئال مادريد ما را با دو گل زود هنگام مجازات کرد. البته نبايد اين را هم فراموش کنيم که اخراج زودهنگام آدريانو تاثير زيادی بر روی عملکرد تيم داشت. بسيار سخت است که با ده نفر در چنين ديداری رقابت کرد با اين حال فرصت های را خلق کرديم که چنانچه از آنها استفاده می کرديم به پيروزی می رسيديم.

پسر محبوب آبی - اناريها افزود: شاخصه بازی رئال در اين ديدار ضد حملات بود. طبيعتا با وجود چنين سيستمی احتمال اشتباه وجود دارد.بايد به آنها به خاطر اين قهرمانی تبريک بگويم.

ژاوی هرناندز ديگر هافبک بارسلونا هم پس از پايان اين ديدار اعتراف کرد که از اين شکست بسيار ناراحت است.

ژاوی که در اين ديدار در غياب کارلس پويول بازوبند کاپيتانی را بر بازو بسته بود گفت: دنبال عذر و بهانه نيستم اما پيش از آغاز بازی خبر بسيار بدی را شنيدم و آن مصدوميت دنی آلوس بود که همين مساله باعث شد تا آلبا بدون گرم کردن جايگزين او شود و در ترکيب اصلی قرار گيرد.

وی افزود: در شرايط خوبی پای به اين ديدار نگذاشتيم و بی انگيزه بوديم . متاسفانه تاوان آن را هم پس داديم و روی دو اشتباه دروازه خود را بازشده ديديم. در پايان می خواهم به بازيکنان رئال به خاطر اين قهرمانی تبريک بگويم.

***

ويلانووا: هيچ وقت در بارسلونا تا اين اندازه احساس افتخار نکرده‌ام

سرمربی بارسلونا با وجود شکست مقابل رئال مادريد در سوپر جام اسپانيا از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران ايسنا، بارسلونا در ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا با نتيجه دو بر يک در ورزشگاه سانتياگو برنابئو مغلوب رئال مادريد شد تا نخستين جام اين فصل را از دست بدهد.

تيتو ويلانووا اگر چه تيمش در اين ديدار بازی را واگذار کرد و نخستين جام فصل را مقابل مورينيو از دست داد اما از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد و گفت: در نيمه دوم که با وجود ده نفر شدن حمله می کرديم و به تيم حريف فشار می آورديم از بهترين روزهای دوران چهار ساله ام در بارسلونا بود و بيش از همه روزهای ديگر به اين تيم احساس افتخار می کردم. اصلا اين را نمی گويم که از اين شکست احساس ناراحتی وناکامی می کنم و يا اينکه رئال ما را نابود کرد. متاسفانه ما در اين ديدار روی دو اشتباه دروازه مان باز شد.نبايد احساس ناميدی کنيم بلکه بايد به قدرت به کار خود ادامه دهيم.ما با وجود ده نفر شدن همچنان در وسط ميدان توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و به حريف فشار می آورديم که اين برای ما بسيار اهميت دارد.شکست در اين ديدار به معنای پايان همه چيز برای ما نيست.يکشنبه بايد در رقابت های لاليگا به ميدان برويم. به خوبی می دانيم که رئال توانائی بالائی در گلزنی دارد چرا که بازيکنان بسيار خوبی در ترکيب دارد.

وی درباره قرار ندادن دنی آلوس در ليست نفرات دعوت شده برای اين بازی گفت: متاسفانه آلوس به هنگام گرم کردن دچار مشکل شد و تشخيص داديم که او آماده بازی در اين ديدار نيست. به همين سبب ترجيح داديم که ريسک نکنيم و به او استراحت دهيم.

ويلانووا در پايان درباره تعويض سرخيو بوسکتس و به ميدان فرستادن آلکس سانگ گفت: بوسکتس دوندگی زيادی در اين ديدار داشت. اوکاملا خسته شده بود. سانگ در دقايقی که در ترکيب تيم قرار گرفت نمايش خوبی داشت و به ما کمک کرد.

***

کارانکا: ازهمان ابتدا نبض بازی را به دست گرفتيم/می توانستيم گلهای بيشتری به ثمر رسانيم

دستيار اول مورينيو در رئال مادريد بر اين باور است که تيمش می توانست در ديدار مقابل بارسلونا با گلهای بيشتری به پيروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران ايسنا، رئال مادريد در ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا نمايش خوبی مقابل بارسلونا داشت و موفق شد با نتيجه دو بر يک اين تيم را شکست دهد تا با توجه به گل زده بيشتر در خانه حريف جام قهرمانی را بالای سربرد.

ژوزه مورينيو سرمربی پرتغالی رئال مادريد مطابق معمول در نشست خبری پس از پايان بازی شرکت نکرد و کارانکا دستيار اولش به جای او به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کارانکا پس از اين پيروزی ارزشمند ابراز خوشحالی کرد و گفت که رئال می توانست در اين ديدار با گل های بيشتری بارسلونا را شکست دهد.

کارانکا که تنها دستيار اسپانيائی مورينيو به شمار می آيد افزود: از همان ابتدا بر بازی مسلط شديم و نبض آن را در اختيار گرفتيم. فرصت های بيشماری را ديدار امشب خلق کرديم. می توانستيم گل های بيشتری به ثمر رسانيم و با اختلاف بيشتری زمين را ترک کنيم.اگر می توانستيم در نيمه اول از فرصت های خود به خوبی استفاده کنيم مطمئنا نتيجه ديگری رقم می خورد اما به هر حال مهم قهرمانی و پيروزی بود که به آن دست پيدا کرديم.

وی به ستايش از عملکرد پپه مدافع پرتغالی تيم پرداخت و گفت: حضور پپه در اين ديدار برای ما اهميت بسياری داشت. همواره حضور او در ترکيب تيم تاثير گذار بوده است. در نيمه دوم ما می توانستيم چند بار ديگر دروازه حريف را باز کنيم با اين حال از عملکرد بازيکنان راضی هستيم و بايد به همين منوال ادامه دهيم و پيش رويم.

کارانکا درباره احتمال جدائی گرانرو از جمع سفيد پوشان گفت: موضع گيری ما در قبال گرانرو و کاکا کاملا روشن است. اگر گرانرو در تيم بماند خوشحال خواهيم شد اما اگر تصميم به جدائی بگيرد برای او آرزوی موفقيت می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016