چهارشنبه 22 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمشيد خيرآبادي: بلاتكليفي به فدراسيون كشتي آسيب مي‌زند

مربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان گفت: در انتخابات رييس فدراسيون كشتي، مشخص نيست وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك روي كدام گزينه دست گذاشته‌اند و فكر نمي‌كنم آقايان بنا و خادم بتوانند با هر كسي كار كنند.

جمشيد خيرآبادي در گفت‌وگو با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: يك قهرمان كشتي و شخصي كه خاك كشتي خورده دليلي ندارد كه بتواند يك مدير توانمند نيز باشد و علم مديريت اين موضوع را رد مي كند، اما از سوي ديگر اگر ارتباط و نفوذ خوبي داشته باشد مي‌تواند يك مدير توانمند و استثنايي باشد.

وي ادامه داد: تفاوتي ندارد كه رييس فدراسيون از قهرمانان كشتي باشد يا نه اما بايد ارتباط خوبي داشته و توانايي جذب بودجه‌ها ، شايسته سالارها و استفاده از تمام منابع مادي و معنوي، نرم‌افزاري و سخت‌افزاري را داشته باشد.

خيرآبادي در ادامه تصريح كرد: با توجه به اين كه در ورزش انتخابات آزادي نداريم و انتخابات فدراسيون‌ها تحت نفوذ وزارت ورزش و جوانان است، در درجه اول بايد فردي به عنوان رييس فدراسيون انتخاب شود كه وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك او را قبول داشته باشند و مورد حمايت خود قرار دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مربي تيم ملي كشتي فرنگي بلاتكليفي را براي رشته‌ي اول ورزش كشور نامناسب مي‌داند و مي‌گويد: نمي‌دانم به چه دليل انتخابات را برگزار نمي‌كنند و معلوم نيست آيا به غير از مسايل مربوط به يار و ياركشي موضوع ديگري نيز وجود دارد؟ فكر مي‌كنم اين بلاتكليفي به كشتي و كل ورزش كشور آسيب مي‌رساند و بهتر است سريع‌تر برگزار شود، چرا كه انتخاب رييس فدراسيون برنامه و ساختار كشتي را در آينده تشكيل مي‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016