شنبه 1 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشحون: زمین رایگان بدهند، سالن بسکتبال می سازیم

تهران - رییس فدراسیون بسکتبال گفت:این فدراسیون درصورت داشتن زمین به صورت رایگان سالن بسکتبال خواهد ساخت.

محمود مشحون روز شنبه به ایرنا افزود: از این فصل هر تیم لیگ یکی باید چهار بازیکن زیر 16 سال را جذب کند تا به این ترتیب بتواند بازهم ستاره های جدیدی تحویل بسکتبال ایران دهیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا حضور نوجوانان زیر 16سال درکنار بزرگسالان نگران کننده نیست، ادامه داد: این قانون مضر نیست و برای بسکتبال ایران بسیار هم مفید خواهد بود. زیرا این بازیکنان باید با بازی در یک تیم تجربه آموزی کنند.

رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ذوب آهن، گفت: هنوز هیچ چیز در این رابطه مشخص نیست و باید منتظر تصمیم نهایی مدیران ان برای حضور تیم بسکتبال ذوب آهن در لیگ برتر کشورمان باشیم.

وی با اشاره به احتمال حضور بازیکنان مطرح در تیم های مختلف، اظهار داشت: در صورتی که این اتفاق رخ دهد، لیگ ما بسیار جذاب تر خواهد شد. زیرا مدعیان بیشتری در آن حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: لیگ سال گذشته ماجذاب بود اما فکر می کنم لیگ امسال جذاب تر خواهد بود. زیرا جوانان خوبی که سال گذشته در ترکیب تیم های خود درخشیدند امسال با تجربه بیشتر خود را به بسکتبال دوستان معرفی می کنند.

مشحون با تمجید از عملکرد سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان، گفت: تیم ما به معنای واقعی با این مربی پیشرفت کرده و بی نهایت از کار او راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: این مربی با اخلاق در مدت زمان کوتاهی که در ایران حضور داشته توانسته حتی برروی تک تک بازیکنان ما تاثیر گذار باشد.

رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه آیا بهتر نیست مربیان جوان هم به لیگ اضافه شوند، گفت: باشگاه ها باید به این مربیان فرصت دهند و مربیان ما هم باید کار خود را از نقطه صفر برای حضور موفق در کار مربیگری آغاز کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مشحون درخصوص ندادن زمین به بسکتبال برای ساخت ورزشگاه اختصاصی درتهران، خاطر نشان کرد: متاسفانه هیچ خبری از زمین نیست و کم کم ثابت می شود شاید حضور من مانع از دادن امکانات به رشته ای شده که تمام افتخارات را برای ایران بدست آورده است.

وی افزود: ما حتی به مسئولان اعلام کرده ایم اگر به ما زمین دهند حتی سازندگانی نیز هستند از جمله مدیرعامل مهرام که حاضرند این خدمت را به جامعه بسکتبال کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016