شنبه 1 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوكسور سابق تيم ملي: اول شغل، بعد بوكس نيمه حرفه‌اي!

بوكسور سنگين وزن سابق تيم ملي ايران به مسابقات بوكس نيمه حرفه‌اي دعوت شد اما براي حضور در اين رقابتها اعلام آمادگي نكرد. اين بوكسور دليل اين كار را توجه به آينده و شغلش عنوان كرد.

جاسم دلاوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: بعد از حضور در مسابقات قهرماني جهان در باكو بود كه از من براي حضور در مسابقه‌هاي بوكس نيمه حرفه‌اي دعوت كردند و آن زمان چون دنبال به دست آوردن يك شغل بودم در آن رقابت‌ها شركت نكردم.

وي افزود: امسال هم دوباره مسئولان بوكس نيمه حرفه‌اي از من و سه بوكسور ديگر ايران دعوت كردند كه متاسفانه اين بار هم به خاطر شغلم نتوانستم در اين رقابتها شركت كنم. تازه چند ماهي است كه به عنوان يك كارمند قراردادي در شهرداري مشغول به كار شده‌ام و به خاطر همين مساله نتوانستم به بوكس نيمه حرفه‌اي بروم.

بوكسور وزن 91+ كيلوگرم سابق تيم ملي با اشاره به اينكه حفظ شغلش مهمتر از شركت كردن در بوكس نيمه حرفه‌اي است گفت: تصميم دارم ابتدا مدتي در كارم باشم تا وضعيتم كمي محكمتر شود و بعد از آن به فكر برنامه‌هاي بعدي باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دلاوري در پاسخ به اين سوال كه آيا از تيم ملي خداحافظي كرده؟ يادآور شد: از تيم خداحافظي نكرده‌ام اما فعلا هدفم كارم است. قصد دارم تا در مسابقات قهرماني كشور كه يك ماه ديگر در اهواز خواهد بود شركت كنم. اكنون هم خودم تمرينات خوبي دارم و تا آن زمان كاملا آماده خواهم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016