چهارشنبه 26 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاهان به صبا رسید

هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در حالی با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که تیم‌های مدعی نفت تهران و فجر سپاسی به مصاف هم خواهند رفت.

هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در حالی با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که تیم‌های مدعی نفت تهران و فجر سپاسی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دوازدهمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تحت تاثیر پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی در حال هوایی متفاوت برگزار خواهد شد. هفته ای که در روز اول آن بی شک جدال تیم های مدعی نفت تهران و فجر شهید سپاسی که از جمله مدعیان بی ادعای لیگ امسال به شمار می‌روند می‌تواند مهمترین دیدار هم باشد.

این دو تیم که از ابتدای فصل جاری در شرایطی کم نوسان و با یک نمودار رو به رشد خود را در جمع مدعیان این رقابت‌ها قرار داده اند در شرایطی عصر جمعه به مصاف هم خواهند رفت که پیروزی هر یک از این دو تیم می تواند با کمی چاشنی شانس (شکست یا تساوی سپاهان) آن تیم را صدرنشین کند.

نفت تهران که هم اکنون با 20 امتیاز بعد از سپاهان در رده دوم ایستاده و در صورت پیروزی می تواند به تنهایی صدرنشین شود و در مقابل فجر هم هم اکنون با 19 امتیاز در رده سوم است و این تیم نیز شانس صدرنشینی دارد. دیدار این دو تیم ساعت 15 و 30 جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما در دیگر دیدار این روز سپاهان اصفهان میزبان صبای قم است. سپاهان که در این فصل به مثابه چند لیگ گذشته خود را به صدرجدول نشانده، برای تداوم این شرایط باید اینبار صبای قم را قربانی کند. صبای قمی که به تازگی تغییر در کادر فنی خود را دیده و از این پس باید با هدایت صمد مرفاوی به مصاف حریفان خود برود. این دیدار نیز عصر جمعه و از ساعت 16 و 50 دقیقه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

در دیگر دیدارهای این روز هم فولاد خوزستان میهمان گهر درود است و صنعت نفت آبادان نیز از داماش گیلان پذیرایی خواهد کرد.

سایر دیدارهای این هفته طی طی روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016