سه شنبه 2 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کيا: پرسپوليس نيم فصل به بالای جدول بر می‌گردد، روی ضربات ايستگاهی کار کرده‌ايم

مهر ـ کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه اين تيم در مسير پيروزی قرار گرفته است، گفت: اگر مشکلات ناشی از تعطيلات مکرر ليگ مانع نشود، در پايان نيم فصل اول به بالا جدول بر می گرديم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهدوی کيا در گفتگو با سايت رسمی باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: تغيير رويه پرسپوليس از چند هفته قبل شروع شد. بازی با آلومينيوم را با پيروزی پشت سر گذاشتيم. برابر سايپا هم بايد می‌برديم که نشد و مقابل راه آهن هواداران بعد از مدت‌ها، بازی خوبی ديدند که نتيجه خوبی هم رقم خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره دو پاس گلی که در بازی با راه آهن داده است، گفت: ما روی ضربات ايستگاهی خيلی کار کرده‌ايم. روی اين ضربات خيلی تمرين می‌کنيم. البته حملات ما فقط به ضربات کاشته محدود نمی‌شود. در جريان بازی هم حملات مختلفی انجام شد اما طبيعی است که از ميانگين قدی بالايی که داريم استفاده کنيم. در کارهای دفاعی هم بسيار موفق بوده‌ايم و مهاجمان خيلی خوبی داريم. با ادامه اين شرايط آينده خوبی پيش روی پرسپوليس قرار دارد.

کاپيتان پرسپوليس خاطرنشان کرد: در حال حاضر هماهنگی خوبی در تيم بوجود آمده است. از سوی ديگر با کسب پيروزی، شرايط روحی و روانی بازيکنان هم بسيار خوب شده است و همه اينها نويدبخش روزهای خوبی برای پرسپوليس است.

مهدوی کيا در پايان پيرامون مسائل مربوط به سکوها افزود: پرسپوليس متعلق به هواداران است. هواداران بايد از آن مراقبت کنند و به همين دليل از آنها می‌خواهيم که در طول ۹۰ دقيقه کمک کنند تا همه تيم با انگيزه و تمرکز خوبی در زمين حاضر باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016