چهارشنبه 3 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عقب نشینی هافبک برزیلی استقلال

هافبک برزیلی استقلال در پیام جدید خود در فیس بوک ضمن عقب نشینی از مواضع قبلی خود اظهار امیدواری کرده که هر چه زودتر به ایران بازگردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که فابیو جانواریو پیش از دیدار حساس استقلال برابر تراکتورسازی در یکی از شبکه‌های اجتماعی خطاب به هواداران استقلال گفته بود که با شرایط موجود نمی‌تواند به این تیم بازگردد بار دیگر در فیس بوک پیامی برای استقلالی‌ها گذاشته است.

این هافبک برزیلی در این پیام گفته است: من می‌خواهم از همه دوستانم که به صحبت‌های قبلی من توجه کردند و درباره آن مطالبی نوشته‌اند، تشکر کنم. می‌دانم که پیام من چه حاشیه‌هایی را به وجود آورد و الان می‌خواهم موضوع را شفاف‌تر بگویم. من فقط می خواستم به هواداران استقلال بگویم که در بازی قبلی این تیم برابر تراکتورسازی به خاطر مشکلاتی که با باشگاه داشتم نمی‌توانستم حاضر باشم. البته امیدوارم این مشکلات خیلی زود حل شود من همه اخبار مربوط به استقلال را از برزیل دنبال می‌کنم و امیدوارم که تیم در بازی بعد نتیجه‌ خوبی بگیرد. من همچنین از قلعه‌نویی، سرمربی تیم تشکر می‌کنم که از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات من دریغ نمی‌کند. من برای او در کنار یک مربی بزرگ به عنوان یک مرد بزرگ احترام خاصی قائلم. من از مسئولان باشگاه توقع دارم که به شرایط من توجه کنند و امیدوارم همه چیز حل شده تا بتوانم به ایران بازگردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ایسنا، این نخستین باری نیست که یک بازیکن خارجی لیگ برتر با استفاده از شبکه های اجتماعی سعی دارد توجه هواداران تیم خود را جلب کند. بدون شک در شرایطی که خود بازیکنان استقلال عنوان می کنند از ابتدای فصل هیچ پولی دریافت نکرده اند، رفتار جانواریو در شرایطی که استقلال در خط میانی نیاز مبرم به او دارد همچنان مورد پسند هواداران این تیم نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016