چهارشنبه 3 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باقری: هیچ‌گونه مشکلی بین من و رضازاده وجود ندارد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان که همزمان پست مدیر تیم‌های ملی را نیز بر عهده دارد، ضمن تکذیب اختلافاتش با فدراسیون ورزنه‌برداری گفت: هیچ‌گونه مشکلی بین من و رضازاده وجود ندارد و اگر حقیقت را بخواهید، زیاد به این قبیل صحبت ها گوش نمی دهم و برایم مهم نیست.

كوروش باقری در گفت‌وگو با ایلنا افزود: به شخصه سعی می کنم بیشتر روی کار و موفقیت وزنه برداری کشور تمرکز کنم. البته قبول دارم همواره یکسری شایعات وجود داشته، ولی نباید به آنها توجه کرد.

وی ادامه داد: خود من در حال حاضر مشغول استراحت هستم. اما برنامه های آماده سازی تیم های ملی را به آقای رضا زاده واگذار کرده ام و اصل کار مشخص است. در وهله نخست ما از 10 روز دیگر مسابقات نوجوانان را خواهیم داشت و با توجه به اینکه ورزشکاران تیم نوجوانان سال گذشته به رده جوانان رفته اند باید تلاش کنیم کار استعداد یابی را به خوبی انجام دهیم تا امور به خوبی پیش برود. ضمن اینکه کار اصلی ما در رده پایه و همچنین تیم بزرگسالان از دی ماه آغاز خواهد شد و تمرینات را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به مسئولیتش در تیم های ملی اظهار داشت: به هر حال کار در رده های سنی مختلف بسیار سنگین است. اما من همکاران خوبی مانند خوش دل دارم که با کمک آنها اموررا پیش می بریم. باید اعتراف کنم خوشبختانه وزنه برداری راه خود را به خوبی پیدا کرده است و این رویه باید ادامه داشته باشد

. وی افزود: در سال 2012 در رده نوجوانان مسابقات آسیایی داشتیم که البته با تیم کامل شرکت نکردیم. در رده جوانان سوم شدیم که حقمان کسب قهرمانی بود. این رویه در سال آینده در مسابقات جهانی نیز ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم ملی وزنه برداری با بیان این مطلب که بلغارستان دوباره در وزنه برداری صاحب قدرت شده است، اظهار داشت: بلغاری ها چند سالی بودند که آن قدرت لازم را نداشتند، اما اطلاعاتی به دست آورده ام که آنها با برنامه ریزی دقیق و با قدرت در مسابقات وزنه برداری شرکت خواهند کرد. یعنی دیگر روسیه، چین و لهستان حریفان ما نیستندبلکه بلغارستان هم به آنها اضافه شده است.

باقری با تاکید بر این موضوع که تاکنون برای برپایی اردوهای تیم ملی مشکل مالی نداشته اند، گفت: به طور یقین انجام برنامه های تیم های ملی هزینه بر است و آقای رضازاده باید در این ارتباط پاسخگو باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016