شنبه 6 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"کازیوشی میورا" در ۴۵ سالگی به تیم ملی فوتسال ژاپن دعوت شد

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن در سن 45 سالگی به تیم ملی فوتسال این کشور دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "کازیوشی میورا" که در سال 1993 به عنوان بازیکن سال آسیا لقب گرفت در جام جهانی فوتسال 2012 که از هفته آینده به میزبانی تایلند آغاز می شود در تیم ملی ژاپن به میدان خواهد رفت. این نخستین حضور وی در تیم فوتسال ژاپن است.

میورا در حال حاضر در عضویت تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس است. این بازیکن هرگز موفق نشده در رقابت‌های جام جهانی بازی کند. میورا در جام جهانی 1998 به طور غافلگیرکننده ای از سوی سرمربی تیم "تاکه‌شی اودا" از تیم ملی کشورش خط خورد و این در حالی است که او به "سامورایی های آبی" کمک کرده بود تا برای نخستین بار جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را به دست بیاورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




میورا حد فاصل سال های 1986 تا 1990 برای تیم‌های برزیلی سانتوس، پالمیراس و کوریتیبا بازی کرده است و هواداران فوتبال ژاپنی وی را با عنوان "سلطان کازو" می شناسند. این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های جنوآی ایتالیا و کرواشیا زاگرب را هم در کارنامه دارد.

"میگوئل رودریگو"، سرمربی تیم فوتسال ژاپن در خصوص دعوت کردن این بازیکن به تیم فوتسال ژاپن گفت: از او انتظار داریم قدرت تمام کنندگی خود را به نمایش بگذارد و رهبری تیم را داخل میدان بر عهده بگیرد.

"کازیوشی میورا" در 89 باری که حد فاصل سال‌های 1990 تا 2000 برای تیم ملی ژاپن به میدان رفته 55 گل زده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016