شنبه 6 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت ایران با برگزاری رقابت های آسیایی تیم ملی فوتبال سوریه در تهران

رییس فدراسیون فوتبال سوریه، از موافقت فدراسیون فوتبال ایران با درخواست این کشور برای برگزاری رقابت های آسیایی تیم ملی فوتبال سوریه در تهران خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از رسانه های سوریه، ˈصلاح رمضانˈ اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال سوریه در مرحله مقدماتی جام ملت های 2015 آسیا اعلام کرد.

خبرگزاری سوریه (سانا) نیز به نقل از ˈصلاح رمضانˈ رییس فدراسیون فوتبال این کشور نوشت: فدراسیون فوتبال سوریه پس از عذرخواهی لبنان برای برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال این کشور، نامه ای را به فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی رقابت های تیم ملی فوتبال سوریه ارسال کرده بود.

وی افزود: این درخواست مورد موافقت مقامات فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفت و دیدارهای تیم ملی فوتبال سوریه در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که از ماه فوریه آغاز می شود، در تهران برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رییس فدراسیون فوتبال سوریه با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال این کشور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا با تیم اردن در یک گروه قرار دارند، افزود: به همین دلیل برگزاری دیدارهای تیم سوریه در اردن امکانپذیر نیست و پس از عذرخواهی لبنان، ایران گزینه بعدی بود.

وی، همچنین از آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال سوریه برای شرکت در هفتمین دوره مسابقات غرب آسیا خبر داد و افزود: این تمرینات زیر نظر ˈحسام السیدˈ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال سوریه برگزار خواهد شد.

هفتمین دوره مسابقات فوتبال غرب آسیا از 18 تا 30 آذر ماه در

کویت برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال سوریه همراه با تیم های عراق و اردن در گروه سوم مسابقات فوتبال غرب آسیا قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016