شنبه 6 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ورزش: کارنامه ورزش کشور در گرو موفقیت فوتبال نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: توقع جامعه در فوتبال فراتر از وضع فعلی است ولی با استطاعتی که داریم می‌توانیم وضعیت بهتری در آینده داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشست شورای عالی راهبردی تدوین سند ملی چشم‌انداز فوتبال ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و جمعی از نمایندگان مجلس و کارشناسان فوتبال برگزار شد.

در این جلسه محمد عباسی، حمید سجادی، علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، شهاب الدین عزیزی خادم، مجید جلالی، امیر حاج‌رضایی، علیرضا رحیمی، فریده شجاعی، حمیدرضا صدر، عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، پورمختار، رییس کمیسیون اصل 90، حسینی، رییس فراکسیون ورزش و دامادی،‌ نماینده مجلس حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عباسی در این نشست گفت: ورزش ما باید به سمت نگاه راهبردی و برنامه‌ای پیش رود. ما امسال شاهد توفیقات زیادی در ورزش کشور بودیم که در تاریخ ورزش ما بی‌نظیر بود. هرچند برخی کشورها در رقابت‌های المپیک جزو کشورهای اول هستند، مانند چین اما الزاما در فوتبال وضع خوبی ندارند، پس کارنامه ورزش کشور در گرو موفقیت فوتبال نیست.

وی گفت: اما در ایران استعدادهای خوبی وجود دارند، علاقه‌مندان و کارشناسان زیادی در فوتبال هستند، بنابراین باید نقشه راه فوتبال این کشور به عنوان سند چشم‌انداز برنامه استراتژیک پیش روی حرکت فوتبال ما باشد.

عباسی گفت: توقع جامعه در فوتبال فراتر از وضع فعلی است اما با چشم‌اندازهای ما با توجه به استطاعتی که کشور دارد دست‌یافتنی است. هر سازمانی از جمله ورزش و فوتبال باید خود را با سند چشم‌انداز خودش ارزیابی کند. امیدواریم گروهی که اکنون در بحث تهیه سند راهبردی فوتبال کشور مشغول هستند، این برنامه را تکمیل کنند تا بتوانیم شاهد تاثیر آن در این رشته ورزشی باشیم. خوشبختانه در مجلس هم علاقمندان زیادی وجود دارد و کمیسیون‌های مختلف به علاوه اندیشمندانی که در کشورمان هستند می‌توانند پشتوانه خوبی برای رشد فوتبال ایران باشندتا با استفاده از کمک آن‌ها بتوانیم به پیشرفت‌های لازم برسیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016