شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اگر متوجه بعضی مسایل شوم،حرف هایی را خواهم زدتهدید سرمربی کنارگذاشته شده تیم مهرام:

مصطفی هاشمی روزشنبه درگفت وگوباایرنا درخصوص احتمال حضور مهمت بشیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال در تیم مهرام، گفت: در این رابطه منتظرم و اتفاقات را دنبال می کنم، اگر متوجه بعضی مسایل شوم، اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، ادامه داد: در آن زمان چیزهایی که لازم است مطرح کنم، را می گویم.

هاشمی چند روز قبل به دلایلی که گفته نشد ازتیم مهرام جدا شد.درحالیکه در روزهای اخیر صحبت از احتمال جانشینی بشیروویچ به جای وی در این تیم منتشر شده است.

سرمربی فصل گذشته مهرام در خصوص موافقت رییس فدراسیون بسکتبال باحضور بشیروویچ در مهرام، گفت:همیشه اعتقاد دارم باید خانواده بسکتبال در رسانه ها به یکدیگر احترام بگذارند و فکر می کنم صحبت هایی که از قول مشحون انتشار یافته عجیب است . مطمئن هستم او این حرف ها را نزده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه گفته می‌شود، بشیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال یکی از گزینه ‌های مهرام برای هدایت این تیم در لیگ برتر است، گفته بود: اگر خودش بخواهد ما مشکلی در این زمینه نداریم و با کمیته ملی المپیک مذاکره می‌کنیم. مسائل مالی و ارزی در حال حاضر در ورزش وجود دارد و با این کار می‌توان تا حدوی این مشکل را برطرف کرد. از سوی دیگر حضور او در مهرام می‌تواند به بسکتبال ایران بیشتر کمک کند.

هاشمی در این باره تصریح کرد: نمی خواهم هیچ چیز درخصوص اتفاقات رخ داده بیان کنم و فعلا منتظرم تا ببینم چه چیزی پیش می آید.

وی اظهار کرد: در ابتدای فصل پیشنهادهایی از تیم های خارجی داشتم،اما ترجیح دادم در مهرام که به آن علاقه بسیار زیادی دارم، کار کنم.

مصطفی هاشمی پرافتخار ترین سرمربی بسکتبال ایران است که تاکنون توانسته قهرمانی های زیادی را با مهرام در کشور و آسیا بدست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016