چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضازاده: بهداد می‌تواند در لیگ سمبلیک وزنه بزند

حسین رضازاده ضمن تاکید بر حفظ حرمت پیشکسوتان و فعالان در وزنه‌برداری از همه قهرمانان می‌خواهد که در گفتار خود، شان پیشکسوتان را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجمع فدراسیون وزنه‌برداری روز دوشنبه در سالن وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در حاشیه این مجمع گفت و گویی از بهداد سلیمی منتشر شد که او در صحبت‌های خود با لحنی نادرست مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری را به باد انتقاد گرفته بود. موضوع نیز به این خاطر مطرح شده که بهداد سلیمی می‌خواهد در هفته‌ پایانی رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری به عنوان تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ حاضر شود، اما مسئول برگزاری رقابت‌ها طبق قانون اعلام کرده که یک وزنه‌بردار به تنهایی نمی‌تواند یک تیم باشد و آیین‌نامه رقابت‌ها اجازه چنین مساله‌ای را نمی‌دهد.

با این حال اگر چه رضازاده به عنوان رییس فدراسیون سخنان بهداد سلیمی را به طور قطع منتسب به این قهرمان نمی داند، اما باز هم از همه قهرمانان می‌خواهد که در سخنانشان، احترام پیشکسوتان را رعایت کنند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مجمع ما به خوبی برگزار شد و ما گزارش‌های لازم را به اعضای مجمع ارائه کردیم. همچنین برنامه‌های شش ماهه نخست سال 91 نیز به تصویب اعضای مجمع رسید تا ما بتوانیم به صورت قانونی فعالیت‌مان را ادامه دهیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه در مورد سخنان منتشر شده از زبان بهداد سلیمی که در آن حسین اقبال پور، مسئول کمیته‌ لیگ را مورد انتقاد قرار داده بود، گفت: بهداد می‌خواهد در هفته‌ پایانی لیگ وزنه بزند و ما نیز با این موضوع موافقیم. به هر حال باشگاهی مثل پرسپولیس آمده و از یکی از قهرمانان ما حمایت کرده و ما هم برای احترام این باشگاه اجازه می‌دهیم که بهداد در هفته‌ پایانی لیگ که بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود به صورت آزاد شرکت کند و وزنه بزند. البته حضور بهداد رسمی نخواهد بود و این وزنه زدن به صورت سمبلیک است، چرا که قوانین و مقررات اجازه نمی‌دهد بهداد در قالب تیم پرسپولیس در این هفته‌ لیگ شرکت کند. صحبتی هم که آقای اقبال پور کرده همین بوده و او هم آیین‌نامه را اعلام کرده و گفته که بهداد نمی‌تواند با عنوان تیم پرسپولیس به صورت رسمی در لیگ وزنه‌ بزند. این مساله می‌تواند اعتراض سایر تیم‌ها را نیز برانگیزد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: حالا در این میان صحبت‌هایی مطرح شده که به هیچ وجه مورد تایید من نیست، من نمی‌دانم که بهداد این حرف‌ها را زده یا نه؟ شاید او در شرایط مناسبی نبوده و این مطالب را مطرح کرده و شاید هم آن خبرنگار بد برداشت کرده است، اما به هر حال باید رعایت کنیم تا این جور مسایل منتشر نشود. به هر حال ما باید شان پیشکسوتان را رعایت کنیم. من بارها به وزنه‌برداران گفته‌ام حتی باید احترام آبدارچی اردو و فدراسیون را رعایت کنیم، چه برسد به مسئول رقابت‌های لیگ. بعد از منتشر شدن این صحبت‌ها با دوستان که صحبت می‌کردیم می‌گفتیم که ما اینجا تنها به وزنه‌برداران نکات فنی را نباید یاد دهیم، بلکه باید به آنها اخلاق و طریقه حرف زدن را هم یاد بدهیم. به هر حال این راهی که قهرمانان می‌روند من و کوروش سال‌ها پیش رفته‌ایم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان گفت: من هنوز در این رابطه با بهداد صحبت نکردم، اما اگر چنین حرف‌هایی زده اشتباه کرده و باید همه ما احترام یکدیگر را حفظ کنیم. بهداد قهرمان بزرگی است که رعایت مسایل اخلاقی به حسن و شهرت او کمک می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016