چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی تکواندوی ایران صبح فردا راهی آروبا می‌شود

اعضای تیم ملی تکواندوی کشورمان برای حضور در جام جهانی با همراهی رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو بامداد پنجشنبه 25 آبان‌ماه تهران را به مقصد آروبا ترک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی آروبا در شهر "سانتاکروز" برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز که عنوان قهرمانی دوره قبل را در اختیار دارد، بامداد پنجشنبه 25 آبان‌ماه از طریق هلند راهی آروبا خواهد شد.

یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، کوروش رجلی، بهزاد ایلخانی، مهران عسگری، وحید عیسی بیگلو، روح الله طالبی، مسعود حجی‌زواره، فرزاد عبدالهی و جلال خدامی نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها هستند. فریبرز عسگری به عنوان سرمربی، مهدی بی‌باک وعلی محمد بسحاق هم به عنوان مربی و شهرام اربابی به عنوان داور این تیم را همراهی خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نکته قابل توجه اینکه محمد پولادگر و غلامحسن ذوالقدر، رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو در این سفر ملی پوشان کشورمان را همراهی خواهند کرد. دبیر فدراسیون که در طول چند سال اخیر هیچ سفری را با تیم ملی از دست نداده به همراه تیم راهی آروبا می‌شود اما پولادگر با چند روز تاخیر به اعضای تیم ملحق خواهد شد.

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو از تاریخ 2 لغایت 5 آذرماه با حضور 16 تیم برتر جهان با قوانین جدید و تنها در یک وزن در آروبا برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016