پنجشنبه 25 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش پس از باخت ازبکستان از ايران رفت

کارلوس کی‌روش پس از شکست ايران برابر ازبکستان تهران را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش که به دليل محروميت از نشستن روی نيمکت تيم ملی نمی توانست در نشست خبری پس از ديدار ايران مقابل ازبکستان حاضر شود، شب گذشته ترجيح داد پس از چند دقيقه قدم زدن در ورزشگاه تاريک آزادی و بدون اين که در ميکسد زون حضور پيدا کند و درباره اين شکست به خبرنگاران پاسخی دهد، ورزشگاه را ترک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که کی‌روش پس از ديدار برابر کره جنوبی و با توجه به اخراجش در آن بازی در حالی که شرايط حضور در نشست خبری را نداشت به ميان خبرنگاران آمد و درباره آن پيروزی بزرگ صحبت کرد.

اما سرمربی تيم ملی ديشب حتی به رختکن تيم ملی هم نرفت تا مشخص شود او چقدر از شکست برابر ازبکستان عصبانی است .

در حالی که سران فدراسيون ايران شيوه جديدی را در پيش گرفته‌اند و در روزهای پس از شکست سکوت را به توضيح دادن ترجيح می‌دهند اکنون آنها باز هم درباره وضعيت تيم ملی تصميم به سکوت گرفته‌اند و حتی از اطلاع رسانی سفر سرمربی تيم ملی ايران نيز خودداری می‌کنند. با اين حال بر اساس اخبار دريافتی کی‌روش شب گذشته تهران را به مقصد پرتغال ترک کرده است.

بر خلاف مرتبه‌های قبل زمانی برای بازگشت کی‌روش به ايران اعلام نشده است، هر چند با توجه به در پيش بودن رقابت‌های غرب آسيا در آذر ماه می‌توان پيش‌بينی کرد که سرمربی تيم ملی در دو هفته‌ آينده به تهران باز می‌گردد.

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش به دليل عدم پرداخت مطالباتش از فدراسيون ايران ناراضی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016